ВІЗИТ ДИРЕКТОРА ВХПТУ №5 М. ВІННИЦІ ДО МІСТА КАРЛСРУЕ (НІМЕЧЧИНА)

  • Home
  • Новини
  • ВІЗИТ ДИРЕКТОРА ВХПТУ №5 М. ВІННИЦІ ДО МІСТА КАРЛСРУЕ (НІМЕЧЧИНА)

У важкий для України час, «свіжим ковтком мирного повітря» став візит директора Вищого художнього професійно-технічного училища №5 м. Вінниці Андрій Івановича Безуглого до міста-побратима Карлсруе (Німеччина).
Під час бесіди з міським головою Альбертом КОЙФЛЯЙН, Андрій БЕЗУГЛИЙ подякував німецьким стейкхолдерам і помічникам у місті-побратимі Карлсруе. Разом з тим, він відмітив, що наша держава знаходиться під загрозою постійних ракетних ударів, жорстока війна забирає життя молодих людей, мирних та військових. Серед числа останніх, чимало випускників нашого закладу: перспективних будівельників, які б могли активно розбудовувати державу та бути корисними суспільству. Нелегко організовувати освітній процес, оскільки часті повітряні тривоги його переривають, а гуртожиток училища заселений внутрішньо переміщеними особами, кожен з яких має свою печальну історію.
Візит Андрія БЕЗУГЛОГО до Німеччини було поєднано з відвідуванням школи ім. Генріха Хюбша в Карлсруе. У межах цієї зустрічі відбулася презентація дуальної системи навчання та екскурсія майстернями. Андрій БЕЗУГЛИЙ висловив вдячність колегам та зазначив, що неабиякий інтерес викликає розвиток взаємного партнерства та подальше розширення співпраці між двома закладами у напрямах:
 удосконалення системи підготовки кваліфікованих робітників з будівельної галузі (детальне ознайомлення з освітніми програмами, змістом навчального матеріалу, особливостями контролю рівня навчальних досягнень, перебігом виробничої практики, специфікою співпраці з роботодавцями та стейкхолдерами, укладання договорів та інше);
 дослідження особливостей підготовки майбутніх педагогів на базі школи ім. Генріха Хюбша (технологія прийому на навчання, зміст освітньої програми та інше).
Ганнес ЛЮДВІГ, директор школи імені Генріха Хюбша та член Наглядової ради Фонду імені Е. Шьока, теж висловив сподівання на розвиток співпраці між закладами освіти та державами загалом.