Колективні форми методичної роботи

  • Home
  • Колективні форми методичної роботи

Тема: Ментальне здоров’я суб’єктів освітньої діяльності: сучасні виклики та шляхи їх подолання.
Мета: розширити уявлення педагогів про можливості використання онлайн сервісів у практичній педагогічній діяльності; ознайомити вчителів та майстрів виробничого навчання з методиками відновлення власного ментального здоров’я та опанування технік впливу на емоційно-вольову сферу учнів.
Вступне слово ведучого: Збереження психічного здоров’я – в наш час найактуальніша проблема. Професія вчителя в усі часи вважалася такою, яка має досить багато стресогенних факторів і ризиків втратити психічне здоров’я, розчаруватися в роботі, в собі, отримати психосоматичні захворювання. Для ефективної роботи, збереження психічного здоров’я вчителю важливо відновити свій психоенергетичний потенціал, позбутися страхів, розчарування, пом’якшити вплив стресових ситуацій. Даний тренінг розроблений спеціально для педагогічних працівників. Він допоможе зберегти психічне здоров’я вчителя та попередить несприятливі емоційні стани : стрес, депресію, тривожність.

Заняття №1 «Програмуємо світ на добро» (Арт-терапія. Ознайомлення з методикою нейрографіки) – Кучеренко Ю. С./ Муравко О. О.
Заняття №2 Розширені можливості використання додатків google в процесі синхронної взаємодії з учнями (на прикладі додатка Lucidspark) – Волинець З. Г.
Заняття №3 «Активне входження і використання запозичень» – Муравська Г. С.

Відповідно до наказу МОН України від 12.12.2000 року № 582 «Про удосконалення методичної роботи в системі професійно-технічної освіти» та додатку №1 «Положення про методичну роботу у професійно-технічному навчальному закладі», плану роботи училища та плану методичної роботи, Положення про методичну роботу в професійно – технічних навчальних закладах» та з метою удосконалення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання, вихователів 03 січня 2024 року було проведено внутрішньоучилищний конкурс педагогічної майстерності «Творчою людиною можна народитися, творчості можна і навчитися» (В. О. Сухомлинський).
На конкурс були представлені методичні напрацювання викладачів та майстрів виробничого навчання, вихователів гуртожитку, бібліотечних працівників.
Комісія конкурсу визначила, що більшість членів педагогічного колективу, які взяли участь у конкурсі, представили різноманітний матеріал, над яким працювали впродовж 2023 року.
Розробками цікавих уроків, позакласних заходів, дидактичних завдань, ілюстративного та інформативного матеріалу, методичних рекомендацій вирізняються роботи: «Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів» (викладач української мови і літератури Цопа С. Г.), Методичні рекомендації з предмета «Технологія виконання художньо-оформлювальних робіт» (викладача художніх предметів Кучеренко Ю. С.), «Інноваційні методи навчання та виховання на уроках фізичної культури» (викладача фізичної культури Дернової Л. О.), «Контроль знань з математики за допомогою тестових завдань» (викладач математики Рябова Є. Т.), «Функції. Їхні властивості та графіки»» (викладача математики Шостак І. С.).
Найбільш вдалими, змістовними та практично значимими є роботи: Методичні рекомендації для викладання фізики і астрономії з теми «Динаміка» (викладач Ніколіна С. М.) та розробка виховного заходу «Вистояли. Переможемо» (викладач Ніколіна С. М.); Методичні рекомендації «Олійний живопис» (майстер в/н Муравко О. О.).