• Home
  • Історія та сьогодення

Віхи історії

Навчально-виховна діяльність училища починається з липня 1946 року, коли Вінницькою обласною Радою депутатів трудящих було прийняте рішення про створення школи фабрично-заводського навчання, в якій розпочато підготовку будівельників для відбудови промислових і громадських будівель та споруд після Великої Вітчизняної війни.

У квітні 1956 року школа була реорганізована у Вінницьку будівельну школу №1, а в серпні 1958 року – у Вінницьке будівельне училище №1, а у жовтні 1962 року училище отримало статус міського професійно-технічного училища №5.

У вересні 1981 року училище перейменоване у Вінницьке середнє професійно-технічне училище № 5, а в червні 1989 року – у професійно-технічне училище №5. За наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 року № 101 училище реорганізоване у вище професійне, а за наказом Міністерства освіти України від 04.02.1999 року № 27 – у Вище художнє професійно-технічне училище.

Навчальний корпус училища до 1977 р.
(приміщення теперішнього банку «Аваль»)

Навчальний корпус з 1991 р.

 

Люди, що творять історію       

Микола Іванович Чорнобаєв

Чорнобаєв Микола Іванович

Народився 10.08.1942 року в м. Свердловську, Луганської обл. в сім’ї робітника. З 1949 по 1959 навчався в Свердловській середній школі №3. Після закінчення школи, в 1959 році вступив до Штеревського енергетичного технікуму, який закінчив у 1962 році за спеціальністю гірничого техніка-електрика. Трудову діяльність розпочав у 1961 році на шахтах Луганської обл. З 1962-1964 служба в Армії.

В 1964 – вступив до Вінницького Державного педінституту, який закінчив у 1968 році. З 1968 року працював: в Калинівській СШ вчителем фізичного виховання; в Вінницькому політехнічному технікумі – викладачем фізичної культури; в Вінницькому технічному училищі №4 ГА – заступником директора.
З 1978 року працював директором училища.

Одружений, має сина, доньку, онуків. Має нагороди: медаль Макаренка, знак «Відмінник народної освіти УРСР», Заслужений працівник освіти України.
Помер 28.10.2007 року


Василь Вікторович Титаренко

Титаренко Василь Вікторович

Народився Василь Вікторович 23.07.1953 року в селі Міньківці Славутського району Хмельницької області в сім’ї військовослужбовця. З 1960 по 1970 роки навчався в Луцькій середній школі №15 Волинської області, а з  1970 року – у Вінницькому політехнічному інституті на факультеті машинобудування. З 1976 року працював на комсомольській роботі, а з 1985 по 1987 роки –  на Вінницькому заводі «Кристал» заступником начальника цеху №2, потім з 1987 року – заворгвідділом Ленінського райкому партії. З 1990 по 2008 роки Василь Вікторович  – заступник директора з навчально-виробничої роботи  ВХПТУ №5. Василь Вікторович отримав педагогічні звання «Старший викладач», «Викладач-методист»,  почесне звання «Відмінник освіти України», нагороджений почесною грамотою Міністерства освіти і науки України. З 2008 року – директор ВХПТУ №5 м. Вінниці. Помер 18 травня 2019 року.

Бондарчук Л. Є.

“Спеціаліст вищої категорії”, “викладач-методист”, працювала в училищі більше 25 років заступником директора з навчально-методичної роботи. Нагороджена нагрудним знаком „Відмінник освіти України”.

Павлик В. В.

Майстер виробничого навчання з професії “столяр будівельний”, працював в училищі більше 40 років. Нагороджений орденом „Знак Пошани”, медаллю „Відмінник народної освіти УРСР”.

Білецька Н. Г.

“Спеціаліст вищої категорії”, “викладач-методист”, працювала в училищі більше 20 років. Творчо підходила до викладання української мови і літератури, на уроках здійснювала проблемний підхід до вивчення художнього твору.

Антонюк М. А.
Педагогічне звання “Майстер виробничого навчання І категорії”
З 1986 року по 2020 рік (понад 34 роки) працював на посаді майстра виробничого навчання
ВХПТУ №5 м. Вінниці
Сидорович В. Є.
викладач фізики, “спеціаліст вищої категорії”. Працював у ВХПТУ №5 м. Вінниці з1987 по 2013 роки.

Міськова Г. П.
“Спеціаліст вищої категорії”, “викладач-методист”
З 1989 року по 2013 рік працювала викладачем математики
Корчевська К. О.
“Майстер виробничого навчання І категорії”
нагороджена медаллю “Ветеран праці”, почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, нагрудним знаком “Відмінник освіти України”.
Працювала майстром виробничого навчання з 1975 по 2010 роки
Кікоть Л. Ю.
“Спеціаліст вищої категорії”, “Викладач-методист”. У 1996 році присвоєно почесне звання “Заслужений вчитель України”. Викладач спецдисциплін з професії “Електрогазозварювальник”. Працювала в училищі з 1978 року по 2007 рік.
Зацерковна Н. А.
майстер виробничого навчання з професії “Маляр”, бібліотекар. Працювала у ВХПТУ №5 м. Вінниці з 1980 по 2005 роки.

 Черешнюк І. Г.

Майстер виробничого навчання з професії “муляр, електрогазозварник”, нагороджений знаком «Відмінник народної освіти УРСР», працював в училищі понад 25 років.

Патик І. Г.

Випускник училища, працював помічником директора по господарській частині, нагороджений знаком «Відмінник народної освіти УРСР», працював в училищі понад 25 років. Помер у 2012 році.

Гаврилюк М. П.

Механік училища, працював в училищі більше 30 років. Помер в 2016 році.

Дремлюга О. Ф
23.06.1948-04.09.2018 р.р.
Випускник училища.
Працював на посаді старшого майстра ВХПТУ №5 м. Вінниці
Вахненко Т. П.
30.06.1960-14.04.2022 р.р.
Працювала на посаді секретаря
у ВХПТУ №5 м. Вінниці з 1984 по 2016 роки.

Оліярський А. М. 09.10.1952 –
З 1986 року по 2019 рік працював на посаді майстра виробничого навчання ВХПТУ №5 м. Вінниці

Столярова Д. Г.
03.01.1950-05.09.2022 р.р.
З 1990 року по 2022 рік працювала на посаді коменданта, зав.гуртожитку ВХПТУ №5 м. Вінниці

Якими ми були

Організація освітнього процесу в училищі (1987 рік)

Підготовка кваліфікованих робітників з професій столярного напряму

Підготовка кваліфікованих робітників з професії “маляр, штукатур, лицювальник-плиточник”

Які ми тепер

Училище має 2 навчальних корпуси загальною площею 9997 м2, розраховані на 800 учнів, 13 навчально-виробничих майстерень загальною площею 2592 м2, гуртожиток на 150 місць, їдальню на 250 посадочних місць, буфет, актову залу на 250 місць, конференцзалу на 110 місць, методичний, психологічний, медичний кабінет. Вони розташовані на земельній ділянці площею 1,8 га, що належить училищу.

В навчальних корпусах міститься 24 кабінети, 3 лабораторії, 3 спортивні зали загальною площею 627 м2. В навчальному корпусі та гуртожитку розміщується бібліотека з книжковим фондом понад 22 тис. примірників та читальним залом на 40 місць.

Всі навчально-виробничі майстерні обладнані необхідним устаткуванням, комплексним методичним забезпеченням, технічними засобами навчання. В майстернях є потрібна кількість робочих місць, 42 види обладнання, 30 столярних верстатів і 10 найменувань обладнання для виконання робіт з художніх промислів та народних ремесел, 8 зварювальних робочих місць, 7 полігонів, 3 токарних верстати, 92 комп’ютери. В училищі дія студія дизайну та інтерактивна лабораторія електрозварників.

В училищі фунціонує три навчально-практичних центра:

  • з професії реставратор декоративно-художніх фарбувань, маляр
  • “сучасних деревообробних технологій”
  • з професії “монтажник санітарно-технічних систем і устаткування”.

 В училищі є навчально-виробничі центри з професії “реставратор декоративно-художніх фарбувань, маляр”, які започатковані з 2014 року на основі підписання тристороннього договору з Фондом ім. Ебергарда Шьока, Департаментом освіти і науки ОДА та училищем щодо участі у пілотному проекті «Модернізація та адаптація визначених професій».

4 грудня 2017 року підписано договір між заступником голови-директором Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації Івасюком Ігорем Дмитровичем, віце-президентом Фонду імені Ебергарда Шьока Петером Мьоллером та директором Вищого художнього професійно-технічного училища №5 міста Вінниці Титаренком Василем Вікторовичем щодо розширення співпраці та підготовки кваліфікованих робітників з професії «Столяр будівельний, виробник художніх виробів з дерева».

 8 лютого 2018 року на базі ВХПТУ № 5 м. Вінниці відбулося відкриття Навчально-практичного центру з підготовки кваліфікованих робітників за професією «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування». Центр було створено і відкрито за сприяння Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки, Вінницької міської ради. Навчально-практичний центр створено для навчання учнів ВХПТУ № 5 м. Вінниці та слухачів Центру зайнятості. Навчання базується на основних принципах модульної системи.

У грудні 2020 року відбулось дооснащення навчально-практичних майстерень з професій “реставратор декоративно-художніх фарбувань, маляр” та “столяр будівельний, виробник художніх виробів з дерева” новими матеріалами, інструментами та формою для учнів.

В училищі працюють директор, три заступники, старший майстер, 18 викладачів, 25 майстрів виробничого навчання, 3 вихователі в гуртожитку, соціальний педагог, психолог, 2 бібліотекарі, керівник фізичного виховання і обслуговуючий персонал. Всього 118 осіб.

Училище має вихід у мережу Internet та широко використовує його можливості для отримання необхідної інформації. Нормативно-правовою базою на паперових носіях заклад забезпечений на 95%. У 2020-2021 навчальному році було повністю модернізовано локальну комп’ютерну мережу училища з використанням програмованого обладнання МікроТік, збільшено швидкість доступу до мережі Інтернет до 50 Мб на секунду, Це дало змогу забезпечити можливість для належного дистанційного навчання наших учнів. Написано програмне забезпечення та налаштовано мережі WI-FI доступу для педпрацівників та здобувачів освіти майже по всьому закладі, проведено монтаж та налаштування серверного обладнання, модернізовано мережу відеоспостереження тощо.

На сьогоднішній день училище співпрацює з понад трьомастами будівельними організаціями Вінниччини та України, з якими укладені договори на підготовку робітничих кадрів, надання оплачуваних робочих місць для проходження учнями виробничої практики.

Найбільш вагомими соціальними партнерами училища є колективне будівельно-монтажне підприємство «БМУ-2», концерн «Поділля», товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯБУД», «МУР», «ВОДРЕМ», будівельна компанія «СТАМ» та багато інших, які з порозумінням відносяться до наших проблем завжди відгукуються на наші прохання.

Для проведення професійно-практичної підготовки з підприємствами, організаціями укладені договори, про проходження виробничого навчання та виробничої практики. Форма договору відповідає Типовому договору, затвердженого Постановою Кабінету міністрів від 07.06.99 р. № 992.

Місця виробничої практики підбираються із врахуванням програм виробничої практики та вимог освітньо-кваліфікаційних характеристик, можливості подальшого працевлаштування випускників на даному підприємстві після закінчення навчання в училищі. 

Мова освітнього процесу – українська.

ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ

  • на базі нашого закладу освіти було організовано та проведено обласний етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «штукатур». Від нашого закладу брав участь та здобув перемогу учень групи №14 Смик Владислав підготовкою якого займалися майстер в/н Бурак Леонід, викладач спецтехнології Пеньковий Андрій та творча група викладачів предметників. З 21.04. по 23.04.202 року на онлайн майданчику ВХПТУ №5 м. Вінниці було організовано та проведено ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «штукатур». Смик Владислав посів почесне ІІІ місце. Підготовкою призера займалися майстер в/н Бурак Л. В. та викладач спецдисциплін Пеньковий А. М. Організація конкурсу здійснювалась заступником директора з навчально-методичної роботи – Пилявець Мариною, старшим майстром – Стратійчук Оксаною, методистом з професійної підготовки – Волинець Зоєю, інженером з охорони праці – Білявським Олександром, майстром виробничого навчання – Романенко Наталією.
  • 01 – 02 червня 2021 року у м. Києв відбувся Всеукраїнський конкурс фахової майстерності з професії «Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування». Фінал проходив в рамках фестивалю Install Fest Ukraine 2021. Конкурс відбувся в рамках реалізації проєкту EDUP Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні, який впроваджується за фінансової підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва і ТОВ «Геберіт Трейдинг» та виконується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Свісконтакт» за підтримки Міністерства освіти і науки України. Завдяки якісно проведеній підготовці викладачем-майстром Дремлюгою Сергієм та майстром виробничого навчання Шимком Максимом учень групи №23 Генделека Василь посів почесне призове місце. Крім того з 2020 року училище долучилось до участі у цьому українсько-швейцарському проекті і вже отримало як методичну так і матеріальну підтримку від ТОВ «Геберіт Трейдинг».

Майстер в/н Муравко О. О. підготувала учнів І та ІІІ курсу до участі в IV Всеукраїнській студентській олімпіаді з образотворчого мистецтва, де учні посіли місця в різних номінаціях: Веренько Богдана (учениця групи №15) нагороджена дипломами I ступеня у номінаціях «Графіка» та «Декоративно- прикладне мистецтво», Чернієнко Юлія (учениця групи №15) нагороджена дипломом II ступеня в номінації «Живопис», Погоріло Олександр та Рибалкіна Анастасія (учні групи №7) одержали дипломи II ступеня в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво».

У 2021 році за ініціативи Муравко Олени, Кучеренко Юлії в училищі було організовано і реалізовано першу учнівську міжрегіональну онлайн виставку–конкурс «ВІТРИЛА МРІЇ».  Виставку було організовано за сприяння Фонду ім. ЕБЕРГАРДА ШЬОКА, Громадської організації ФОНД ПІДТРИМКИ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ м. Київ. Переможці та призери конкурсу отримали дипломи та цінні подарунки від його організаторів. Сподіваємось на продовження конкурсу в наступному році.

Викладачі української мови та літератури Муравська Г.С. та Цопа С. Г. підготували ученицю групи №26 Томчук В., яка отримала диплом ІІІ ступеня в ІІІ етапі ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Т. Шевченка.

Викладач Марчук З. В. підготувала учнів до обласного конкурсу буктрейлерів із зарубіжної літератури «Живі сторінки моєї книги», де учениці Накарвацька М. та Томчук В. (група №26) посіли ІІІ місце.

ВИХОВНА РОБОТА ТА ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ


Виховна робота, нині, в умовах війни стала невід’ємною частиною освітнього процесу. Тепер одне з найважливіших завдань – навчити дітей правилам безпеки, які допоможуть зберегти життя. Організація виховної роботи у Вищому художньому професійно-технічному училищі №5 м. Вінниці здійснюється у відповідності із Законом України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ “Про охорону дитинства”; Законом України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ “Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю”; Законами України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»; указами Президента України від 12.01.2015 № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», постановами Верховної Ради України від 12.05.2015 № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»; розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», наказах Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти», «Обласної цільової програми національно – патріотичного виховання дітей та молоді» та іншими нормативно-правовими документами.В училищі забезпечені умови для повноцінного фізичного розвитку молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, мотивація ведення здорового способу життя, виховання бережливого ставлення до природи а також попередження правопорушень і злочинності.
До основних компонентів з яких складається виховна робота навчального закладу у році належать:
– вивчення особистості здобувача освіти та колективу навчальної групи;
– розвиток професійних, творчих здібностей;
– організація трудової діяльності здобувачів освіти;
– розвиток учнівського самоврядування;
– організація роботи з батьками;
– розвиток потреби у здоровому способі життя;
– організація самовиховання особистості здобувача освіти;
– створення мережі гуртків.
Зважаючи на соціально-психологічне напруження в суспільстві, яке спричинене війною, упродовж навчального року велика частина загальноучилищних заходів, виховних годин, квестів, конкурсів, концертів тощо мали національно-патріотичне спрямування.
Працівники та здобувачі освіти активно долучаються до благодійництва та волонтерської діяльності, співпрацюємо з громадськими організаціями.
Злагоджена робота колективу дає можливість виконувати актуальні завдання з виховання учнівської молоді, а здобувачам освіти – опановувати необхідні знання та життєві навики, формувати особисті якості, громадянську позицію, бажання бути потрібним своїй державі, створювати блага для співвітчизників.
Виховна робота здійснюється в поєднанні таких ланок: організаційна та контролююча діяльність адміністрації; робота соціально-психологічної служби; робота класних керівників, майстрів виробничого навчання, вихователів, керівників гуртків; робота викладачів – предметників, бібліотекарів.
Зокрема, щоденно проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (на виконання Указу Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО від 16.03.2022 №143/2022).
Соціально-психологічною службою училища реалізовано поставлені завдання: створення умов для формування в здобувачів освіти мотивації до самопізнання, саморозвитку і самовиховання; профілактика і корекція відхилень в особистісному розвитку учнів; сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку учнів; охорона психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу в умовах воєнного стану. Робота соціально-психологічної служби здійснюється у системі «психолог – керівники груп – вихователі – батьки», відповідно до напрямків роботи психолога та соціального педагога.
Належна увага приділяється просвітницькій роботі, а також надається і надається психологічна допомога дітям та дорослим зі статусом ВПО, які проживають в гуртожитку училища. З метою здійснення психологічної просвіти всіх учасників навчально-виховного процесу в умовах дистанційного навчання та умовах воєнного стану продовжена робота з використанням Google classroom «Психолог» та блогу психолога ВХПТУ № 5 м. Вінниці.
В училищі створено та постійно оновлюється інформаційний банк даних учнів, які відносяться до пільгових категорій: здійснюється супровід учнів, які опинилися у складних життєвих обставинах, а також тих, які схильні до правопорушень та стоять на внутрішньому обліку училища. З метою охоплення соціально-педагогічним супроводом здобувачів освіти пільгових категорій, здійснено соціальну паспортизацію навчальних груп та на її основі складено соціальний паспорт училища. Систематично здійснюється моніторинг перебування в училищі дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.
З метою профілактики негативних явищ серед здобувачів освіти проводяться заходи, спрямовані на профілактику правопорушень, протидії булінгу: «Підлітки і правопорушення», «Адміністративна і кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Підліток і закон» та інші.
В училищі, згідно затвердженого графіка, діє 20 гуртків та спортивних секцій: волейбол, баскетбол, футбол. З метою продовження системної роботи із здобувачами освіти в онлайн-режимі розроблено завдання з допомогою програми LearningApps.org та Wordwall для учнів з модулів: Легка атлетика», «Баскетболу», «Гімнастики» «Туризму», «Футболу».
З метою активізації молоді до громадського життя закладу та формування активної громадянської позиції особистості створено Раду учнівського самоврядування, яка має цілеспрямовану, актуальну, системну і прогнозовану діяльність. Члени учнівського самоврядування співпрацюють із молодіжною організацією при Вінницькій міській раді та долучаються до міських заходів. Актив самоврядування бере участь у обласному онлайн-семінарі лідерів учнівського самоврядування.
Визначне місце у виховній роботі училища посідає співпраця з батьками. У 2023-2024 навчальному році проведено: батьківські збори ( як в очному, так і в онлайн режимах); спільні збори при поселенні першокурсників у гуртожиток, тематичні години спілкування; індивідуальні бесіди та консультації. Особлива увага приділяється роботі з опікунами/піклувальниками та вихователями будинків сімейного типу.
Головним завданням виховного процесу у гуртожитку є формування гідного ставлення до людей, захисників нашої країни, виховання духовності та культури поведінки, створення умов для адаптації в новому колективі однолітків у гуртожитку.
У гуртожитку систематично проводяться засідання Ради гуртожитку, на яких розглядаються актуальні питання, зокрема організація дозвілля, контроль за дотриманням санітарно – гігієнічних вимог, підготовка та проведення конкурсів, спортивних змагань, випадки порушення дисципліни. Вихователями та бібліотекарями організовуються позаурочні виховні заходи. Щомісяця проводяться тренінги з елементами арт-терапії, за участю психолога ГО «Аваліст», уроки доброти, акції, тощо.
З метою попередження протиправних дій організовувалися зустрічі з працівниками поліції. З метою збереження життя та здоров’я мешканців гуртожитку системно здійснюється роз’яснювальна робота щодо дій у разі надзвичайної ситуації та воєнних дій.
Щоденна робота адміністрації направлена на створення та підтримку життєдіяльності системи виховання в непростих умовах військового стану, цілісності виховного процесу в училищі, контроль виховного процесу і проведення методичної роботи з педагогічними працівниками, взаємодія училища, сім’ї, громадськості. Актуальні питання виховної роботи розглядаються на педагогічних радах, педагогічних читаннях, засіданнях методичної комісії керівників груп.
Профорієнтаційна робота
Всебічна та гнучка профорієнтаційна робота продовжується в умовах воєнного стану. Розширилися можливості здійснення рекламної компанії для абітурієнтів – залучені до співпраці ЗМІ, телебачення, зокрема телеканал ВІТА презентував громаді Вінниччини 4 об’ємних рекламних сюжети про професії, які можна здобути на базі нашого училища. Співпраця з телекомпанією ВІТА продовжується у напрямку створення якісних креативних інформаційних рекламних продуктів для потенційних вступників.
З метою виконання кількісного та якісного плану набору здобувачів освіти на новий навчальний рік здійснено закріплення педагогічних працівників за ліцеями і гімназіями ОТГ Вінниці та Вінницької області для проведення профорієнтаційної роботи серед майбутніх потенційних абітурієнтів.
Розроблені та затверджені Правила прийому до ВХПТУ№5 на 2024 рік. Видано наказ по училищу про організацію роботи приймальної комісії.
Прийом громадян до ВХПТУ №5 м. Вінниці здійснюється згідно затверджених Правил прийому до ВХПТУ№5 на 2024 рік (відповідно до Типових правил прийому до закладів професійної (професійно-технічної) освіти України) для здобуття професій за освітньо-кваліфікаційним рівнем «кваліфікований робітник» на основі повної середньої та базової загальної середньої освіти відповідно до ліцензії Міністерства освіти і науки України АЕ № 458629 з урахуванням ліцензованого обсягу і регіонального замовлення на 2024-2025 навчальний рік. Здійснюється прийом громадян згідно графіка роботи.
Запрошення на навчання та рекламна продукція розміщуються систематично у соціальних мережах – фейсбук, інстаграм, телеграм, тік-ток, ютуб, а також на телебаченні (рекламні відеоролики про училище і сюжети про затребуваність професій будівельної галузі).
Розроблено буклети та запрошення, створені рекламні відеоролики, презентації професій, інформаційні буклети, які систематично розміщуються та поширюються у соціальних мережах. Профорієнтаційна робота триває.