Четвер, 18.07.2019, 03:26
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниці
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [61]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:
Головна » 2011 » Квітень » 12 » «ІМІДЖ ПЕДАГОГА: ЗА І ПРОТИ»
«ІМІДЖ ПЕДАГОГА: ЗА І ПРОТИ»
01:01
«ІМІДЖ ПЕДАГОГА: ЗА І ПРОТИ»

     Інтерес до особистості педагога - засіб активізації інтересу до предмета. Образ педагога мусить надихати. Як би не був професійно підготовлений педагог, він просто зобов'язаний постійно вдосконалювати свої особистісні якості, створюючи, таким чином, власний імідж.


    У суспільстві часто розмовляють про імідж політиків, імідж артистів, імідж бізнесменів. Кожна професія має свою специфіку, але створення іміджу необхідно працівникам усіх галузей, а особливо тим, які у своїй професійній діяльності пов’язані з людьми.  Про імідж вчителя як у нашому суспільстві, так і окремо у освітньому середовищі, раніше не прийнято було говорити. Адже й на сьогоднішній день побутує думка, що педагог повинен думати лише про рівень навчальних досягнень учнів, виховання, а перейматись своїм зовнішнім виглядом – справа останньої значущості.
    З метою розширення уявлень педагогів про поняття «імідж педагога», значення складових іміджу для активізації пізнавальної діяльності учнів, визначення відповідних вимоги до зовнішнього вигляду викладачів та майстрів виробничого навчання у вищому художньому професійно-технічному училищі №5 міста Вінниці було проведено інтерактивну педагогічну конфреренцію «Імідж педагога: за і проти».
    Що ж це таке «імідж педагога»? Поняття „імідж” почали використовувати ще у часи Аристотеля. Аналіз літературних джерел показав, що в Україні  термін „імідж” з’явився наприкінці ХХ сторіччя. Воно походить від латинського „imago”, тобто „імітувати”, у перекладі з англійської мови означає „образ”. Часто імідж асоціюється тільки з зовнішнім виглядом, але це не правильний підхід.
     На думку педагогів вищого художнього професійно-технічного училища №5 міста Вінниці поняття "імідж” в системі освіти набуло актуальності в період становлення незалежності України та переосмислення підходів до навчально-виховного процесу. Проілюструвати це можна завдяки декільком прикладам. В першу чергу це вплив іміджу викладача або майстра виробничого навчання на вибір учнями випускних класів навчального закладу для подальшого навчання. Батьки дітей, які мають навчатися  в училищі обов’язково цікавляться: "Хто буде класним керівником  у їх дитини?”, ”Чи можна віддати на навчання дитину саме цьому майстрові виробничого навчання?”, "Чи треба шукати училище, де працюють більш досвідчені  педагоги?”. Важливе місце посідає профорієнтаційна робота з учнями випускних класів у загальноосвітніх школах, де імідж нашого педагога, який прийшов розповісти про училище й заохотити дітей навчатися саме в нашому навчальному закладі, відіграє дуже важливу роль. Адже часто перше враження про училище складається на основі споглядання зовнішнього вигляду педагога, його манер, поведінки, стилю спілкування, а вже потім в учнів виникає бажання відвідати наш навчальний заклад й зробити свій вибір щодо подальшого навчання.
     З іншого боку, батьки, які віддавали дитину до школи, училища чи іншого навчального закладу часто задавали собі запитання:  "Чи зможе ця вчителька знайти підхід до їх дитини,  правильно навчати та виховувати?”
     Отже, на теперішньому етапі розвитку освіти, позитивний імідж педагога у освітньому середовищі просто необхідний. Кожен педагог повинен бути яскравою особистістю, завдяки цьому він зацікавлює учнів, розвиває інтерес до свого предмету. Разом з тим, викладач навчає учнів і тоді, коли мовчить: своєю поведінкою, відношенням до учнів, вмінням впливати на них.
Підготовка до конференції здійснювалась у вигляді дослідницької роботи: було проведено анкетування серед учнів та педагогів училища. Після обробки результатів встановлено, що викладачі та майстри виробничого навчання все таки майже вдвічі занижують значення свого іміджу, менше переймаються своїм зовнішнім виглядом, ніж це потрібно робити, на думку учнів. Однак, й учні й педагоги зійшлись думками на тому, що головне – вміння викладати навчальний предмет.
     Під час перебігу конференції, тривали досить жваві дискусії щодо габітарного іміджу педагога. Не залишились поза увагою інші складові іміджу: кінетичний та вербальний. В ході обговорення була висловлена думка, що імідж педагога є своєрідною маскою, а приоритетним залишається внутрішнє духовне наповнення людини. Інші ж вважали, що важливі всі компоненти іміджу педагога, але чітко їх сформулювати вдалося лише після розгляду складових іміджу та їх характеристики.



     Також було проглянуто відеофрагменти з відомих радянських фільмів «Доживем до понедельника», «Большая перемена» та іноземних «Опасные мысли», «Заплати вперед», й проаналізовано зовнішній вигляд педагогів, їх підходи до організації та проведення уроків, позакласної та індивідуальної роботи.
    По закінченню конференції ми прийшли до висновку, що формування іміджу, педагогам необхідно значно більше, ніж спеціалістам інших професій тому, що саме викладачі та майстри виробничого навчання формують імідж своїх учнів. Педагог для них – еталонна модель й про це не варто забувати.
Переглядів: 5010 | Додав: teamwest | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 729
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2019Використовуються технології uCoz