Вівторок, 19.11.2019, 23:43
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниці
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [61]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:
Головна » Архів новин
Конкурс «Кращий за професією» -
шлях до активізації пізнавальної діяльності учнів

«Те, що сам ти знаєш, передай іншим, а те, чого не знаєш, від інших візьми»

Анварі

Стрімкий розвиток інформаційно-технологічного суспільства призводить до динамічних змін у його життєдіяльності, таким чином, для того, щоб підтримувати інтерес учнів до обраної професії перед викладачами та майстрами виробничого навчання ПТНЗ постійно постають проблеми пошуку нових форм роботи з учнями не тільки на уроках, а й під час позаурочних занять. Якість знань, умінь та навичок учнів, глибина їхнього світогляду, формування нахилів до певних видів праці і професій, що набуваються в училищі, визначаються, насамперед, ефективністю проведення уроків теоретичного та виробничого навчання. Однак, педагогічний колектив ВХПТУ №5 приділяє велику увагу позаурочній роботі,  під час організації якої, учні розвивають свій творчий потенціал, відкривають нові грані світу науки та шукають нетрадиційні підходи до вирішення проблем фахової підготовки. Учнів приваблюють поставлені завдання, труднощі, які треба здолати, щоб перемогти, здійснити маленьке відкриття та відчути «смак» досягнутої перемоги.
Переглядів: 4130 | Додав: teamwest | Дата: 15.04.2010 | Коментарі (0)

Шлях до педагогічної майстерності

«Передається думка, виведена з досвіду, а не самий досвід»
К.Д. Ушинський

Перед педагогами будь-якого навчального закладу у різні часи поставали однакові питання, які пов’язані з підбором вдалих форм, методів, прийомів організації навчально-виховного процесу та удосконалення власної самоосвітньої діяльності. З одного боку практична педагогічна діяльність вимагає мобільності, глибини відчуття учнівської душі, своєрідного мистецького підходу, який відрізняється від теоретичних педагогічних засад, з іншого – існують класичні педагогічні концепції, які інколи здаються віддаленими від реальності сьогодення. Тому й виникають суперечки між теоретиками і практиками, досвідом і новими педагогічними ідеями.  Саме з метою вдумливого засвоєння та аналізу передового педагогічного досвіду, осмислення його з позицій педагогічної науки, у ВХПТУ №5 було проведено практичну педагогічну конференцію на тему «Вивчення передового педагогічного досвіду – шлях до педагогічної майстерності». Під час перебігу конференції було розглянуто досвід багатьох педагогів сучасності, шлях їх особистісного становлення (біографічні відомості), підходи до проведення уроків та здійснення навчально-виховної роботи. Зокрема, розглянуто досвід роботи М.М. Палтишева, В.Ф. Шаталова, І.А.Зязюна, Є.М. Ільїна, Ш.О.Амонашвілі. Проникаючи в дидактичні деталі, можна дослідити способи мислення на різних етапах та зробити власний висновок. Зрозуміло, що п ... Докладніше »
Переглядів: 2121 | Додав: teamwest | Дата: 15.04.2010 | Коментарі (0)


Очень нужна помощь!

Дело в том, что на одном из любимых мной форумов у девочки-форумчанки случилась беда - у её доченьки 7-летней Сонечки рецидив - острого лимфобластного лейкоза.

Требуется пересадка костного мозга от неродственного донора. А такие операции стоят космических денег. В Украине провести операцию нереально, поэтому врачами было принято решение перевезти девочку в Республиканский научно-практический центр детской гематологии и онкологии Министерства здравоохранения Республики Беларусь. Был выставлен счёт в примерно 80-90 тыс. долларов (в зависимости от хода лечения, а может будет и больше)

Всем форумом мы решили хоть как-то помочь этой семье, ведь им самим не справиться с ситуацией.
Разосланы просьбы по различным ресурсам, повешены баннеры на сайтах, отправлены запросы в благотворительные фонды (в том числе международные), обратились в политические силы (хотя пока без особого толку), на телевидение, созданы группы в Одноклассниках и Вконтакте.

Я решила, что т.к. ... Докладніше »
Переглядів: 1451 | Додав: teamwest | Дата: 26.01.2010 | Коментарі (2)

«Сином своїм я вибрав ідею служіння дитині»

Януш Корчак

     Минають дні, роки, десятиліття… Про великих педагогів, діяльність яких давно стала історією, сучасники згадують лише з огляду на ювілейні дати, а їх праці займають почесне місце на бібліотечних полицях. За буденними клопотами педагогів різних навчальних закладів, спрямованих на забезпечення освітніх потреб, впровадження інноваційних методів, які, безумовно, підвищують ефективність навчально-виховного процесу ми не часто беремо до уваги класику педагогічної теорії.
     Однак, у колективі ВХПТУ №5 вже стало традиційним звертатися до педагогічної спадщини мудрих, талановитих людей, справжніх педагогів, творчість яких надихає на пошук нових шляхів вирішення проблем, які виникають у складній системі взаємодії «педагог – учень». Зокрема, вже були проведені навчально-практичні семінари присвячені педагогічній спадщині А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського, де обговорювались основні педагогічні ідеї та їх значимість  для виховання нинішніх поколінь. Днями у ВХПТУ №5 було проведено практичну конференцію, присвячену педагогічній діяльності Януша Корчака, Старого Лікаря, який організував у Варшаві «Будинок сиріт», працював там впродовж тридцяти років. Внаслідок  тривалої педагогічної діяльності, він залишив у спадок неоціненний скарб – низку своїх творів, педагогічних спостережень, які не втрачають актуальності й донині. Таким чином прослідковується закономірна спорідненість поглядів цих видатних педагогів на ... Докладніше »
Переглядів: 1201 | Додав: teamwest | Дата: 10.12.2009 | Коментарі (0)

«Педагогічна майстерність - крила в майбутнє»

     Жорстка техногенна цивілізація, спричинила умови, в яких діти з усіх боків оточені мороком бездуховності і агресивності, стають важкокерованими. Як здійснити процес «налагодження дитячої душі»? Безперечно, на допомозі педагогам має стати їх власна педагогічна майстерність. Хоч виявляється вона в діяльності, проте її сутність значно глибша й торкається особистості педагога, його позиції, здатності проявляти творчу ініціативу.
      Саме тому у ВХПТУ №5 пройшли педагогічні читання присвячені розвитку педагогічних здібностей, педагогічної техніки, поглибленню професійної компетентності як складових педагогічної майстерності.
     Поява інноваційних педагогічних технологій та їх активне впровадження у навчально-виховний процес ставить перед викладачами та майстрами виробничого навчання вищого художнього професійно-технічного училища №5 м. Вінниці важливі завдання: систематично і послідовно впроваджувати у практику оригінальні, новаторські способи й прийоми педагогічних дій і засобів, що сприяють ефективній реалізації навчально-виховної діяльності.


     Досвід роботи педагогічного колективу засвідчив, що найбільш результативним є проведення педагогічних читань у вигляді практичних занять з використанням інтерактивних методів, комп’ютерних& ... Докладніше »
Переглядів: 2175 | Додав: teamwest | Дата: 10.12.2009 | Коментарі (0)

Вінниччина опановує навички створення інформаційно-аналітичної системи управління професійно-технічною освітою


   Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти спільно з управлінням освіти і науки облдержадміністрації на базі Вінницького міжрегіонального вищого професійного училища № 4 у рамках проекту ТАСІС «Підвищення управлінської діяльності професійно-технічної освіти щодо зменшення обсягів статистичної звітності» провів для заступників директорів ПТНЗ з навчально-виробничої роботи інформаційно-навчальний семінар на тему: «Інформаційно-аналітичне забезпечення модернізації ПТО».

    Метою заходу було ознайомлення та підвищення кваліфікації працівників ПТНЗ з питання інформаційно-аналітичного забезпечення розвитку професійно-технічної освіти. Семінар був спрямований на отримання учасниками не лише теоретичних знань, а й передбачав практичне оволодіння навичками, набуття уміння користуватися автоматизованими інструментами діагностики та аналізу під час роботи в мережі Інтернет.

  «Створення інформаційної бази навчального закладу сприятиме формуванню якісної картини розвитку професійно-технічної освіти та кожного ПТНЗ зокрема, а також забезпечить прозорість, доступність та відкритість даних кожного окремого навчального закладу», - зауважила керівник семінару, методист НМЦ ПТО Неля Величко. Необхідність створення такої бази викликана насамперед недостатністю статистичної інформації для аналізу потреб ринку праці.

... Докладніше »
Переглядів: 1135 | Додав: teamwest | Дата: 11.09.2009 | Коментарі (0)

Професійно-технічна освіта розпочинає новий навчальний рік


   У 993 професійно-технічних навчальних закладах у новому навчальному році навчатимуться близько 410 тис. учнів і слухачів, у тому числі 190 тис. першокурсників (серед них: на базі 9 класів - 45 %, на базі 11 класів - 55 %), близько 18 тис. незайнятого населення за направленням служб зайнятості. Дві третини учнів одночасно з професією здобуватимуть повну загальну середню освіту; кожний другий за час навчання здобуватиме дві й більше професій.

   Навчальний процес у професійно-технічний навчальних закладах забезпечуватиме майже 48 тис. педагогічних працівників.

   Професійно-технічна освіта продовжує виконувати важливі функції соціального захисту підлітків. У навчальних закладах навчатимуться понад 20 тис. дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

   Вживаються заходи щодо забезпечення належного функціонування в осінньо-зимовий період, завершуються ремонтні роботи відомчих котелень, тепломереж, покрівель.

   Розпочато роботу щодо забе ... Докладніше »
Переглядів: 1166 | Додав: teamwest | Дата: 05.09.2009 | Коментарі (0)

Проект

Типова базисна структура навчальних планів підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ другого та третього атестаційних рівнів

 Типова базисна структура  навчальних  планів  для  підготовки кваліфікованих   робітників   у   професійно-технічних  навчальних закладах (ПТНЗ)   складена   відповідно   до    Законів    України «Про освіту ,   «Про   професійно-технічну   освіту»,   «Про  загальну середню освіту»,  «Про внесення  змін  до  деяких  законодавчих  актів  України  з питань професійно-технічної  освіти»,  Державного   стандарту професійно-технічної  освіти,  затвердженого      постановою    Кабінету Міністрів України      від 17.08.2002 року № 1135, постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2000 р. № 1717 « Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 13.04. 2007 р. № 620), наказу Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 р. № 66  «Про внесення змін до наказу МОН України від 23.02.2004 р. № 1 ... Докладніше »
Переглядів: 9991 | Додав: teamwest | Дата: 28.08.2009 | Коментарі (0)



МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
м. Київ
14.08.2009 р.                                                                                № 749

      Про підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів Враховуючи позитивні результати експерименту щодо підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів будівельної галузі та з метою удосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів професійно-технічної освіти.

НАКАЗУЮ: 

     1. Затвердити порядок організації підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання підпорядкованих МОН державних професійно-технічних навчальних закладів (додаток 1).
... Докладніше »
Переглядів: 2960 | Додав: teamwest | Дата: 14.08.2009 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій

Директорам вищих професійних училищ та центрів професійно-технічної освіти

 

Про припинення підготовки

молодших спеціалістів у ВПУ і ЦПТО

 

Відповідно до вимог законодавства України, а саме ст. 8 Закону України "Про вищу освіту", п. 1.4 Положення про вище професійне училище та центр професійно-технічної освіти, затвердженого наказом МОН від 20.06.2000 року №225, випускникам вищих професійних училищ та центрів професійно-технічної освіти може бути присвоєна кваліфікація "молодший спеціаліст" тільки за напрямами, за якими здійснюється підготовка робітників високого рівня кваліфікації. Також п. ... Докладніше »

Переглядів: 1451 | Додав: musja_st | Дата: 21.07.2009 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 11 12 13 14 »
На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 732
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2019Використовуються технології uCoz