Неділя, 17.02.2019, 04:37
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [62]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:
Головна » Архів новин
Феєрверки та петарди
 
   Напередодні новорічних свят багато хто з вас придбають різні піротехнічні вироби - феєрверки або петарди.
   Вінницький міський відділ міліції інформує про те, що використання даних піротехнічних виробів у громадських місцях заборонено, так як дане діяння є хуліганством і, згідно зі ст. 296 КК України, тягне за собою покарання у вигляді штрафу від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 - 17000 гривень), арешту на строк до шести місяців або обмеження волі на строк до п'яти років. Нести кримінальну відповідальність за хуліганство може особа, яка досягла 14 років (частина 2 статті 22 КК України).  
   Винятком у даному випадку є тільки святкові феєрверки, які проводяться за узгодженням з місцевими органами влади. Використання піротехнічних виробів дітьми неприпустимо, тому що загрожує їх життю і здоров'ю. Щоб не зіпсувати собі свята, піротехнічну продукцію необхідно купувати тільки в спеціалізованих магазинах. Працівники підприємств торгівлі зобов'язані проінформувати про правила безпеки щодо використання реалізованих ними виробів.
    Використовувати побутові піротехнічні вироби необхідно відповідно до інструкції, розмі ... Докладніше »
Переглядів: 956 | Додав: teamwest | Дата: 08.12.2011 | Коментарі (0)

Розклад дзвінків занять ВХПТУ № 5 м. Вінниці
2014-2015 навчальний рік
(крім п’ятниць)

 


             8.30                 політінформація
1 урок    9.00 - 9.45        Перерва 5 хв
2 урок    9.50 – 10.35      Перерва 5 хв
3 урок    10.40 – 10.55
             10.55 – 11.00   
Фізкультурна пауза
             11.00 – 11.30    Перерва 10 хв
4 урок    11.40 – 12.25    Перерва 20 хв
5 урок    12.45 – 13.30    Перерва 10 хв
6 урок    13.40 – 14.25    Перерва 5 хв
7 урок    14.30 – 15.15    Перерва 5 хв
8 урок    15.20 – 16.05    

 

 

 

 

(п'ятниця)

 


1 урок    8.30 - 9.15        Перерва 5 хв
2 урок    9.20 – 10.05      Перерва 5 хв
3 урок    10.10 – 10.55    Перерва 5 хв
4 урок    11.00 – 11.05   
... Докладніше »

Переглядів: 2468 | Додав: irkush | Дата: 02.09.2011 | Коментарі (0)

Дорогі ПРОФТЕХосвітяни

     Сьогодні – Всенародне свято Мудрості, Доброти і Людяності знову зібрало нас у рідному колі.
   1 ВЕРЕСНЯ – особливо урочистий, визначний і хвилюючий день. Саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя.
   Звучить урочиста музика, звідусіль лунають теплі поздоровлення. Вулиці міст і сіл розквітають від дитячого щебету, юнацьких посмішок і чарівного різнобарв’я осінніх квітів. Ностальгічні погляди дорослих, душевний щем, смуток і радість – переплелися разом, i кожне людське серце, з трепетом відгукується на заклик першого дзвінка! Це наш край, наша держава зустрічають День знань. А знання – то велика сила. Сила творіння, добра, суспільної злагоди та поступу. Вони, мов чисте повітря і життєдайна енергія сонця, необхідні нам для розвитку державності.
... Докладніше »
Переглядів: 841 | Додав: teamwest | Дата: 01.09.2011 | Коментарі (0)

     Уперше День Незалежності України було відзначено 16 липня 1991 року — в пам'ять про те, що рік тому — 16 липня 1990 року — Верховна Рада Української РСР ухвалила Декларацію про державний суверенітет України. Одночасно того ж 16 липня 1990 року Верховна Рада Української РСР ухвалила постанову «Про День проголошення незалежності України». В ній зазначено:
    Зважаючи на волю українського народу та його одвічне прагнення до незалежності, підтверджуючи історичну вагомість прийняття Декларації про державний  суверенітет України 16 липня 1990 року, Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки постановляє: Вважати день 16 липня Днем проголошення незалежності України і щорічно відзначати його як державне загальнонародне свято України.
      Згодом, 18 червня 1991 року, було внесено відповідні зміни до статті 73 Кодексу законів про працю Української РСР, унаслідок чого в переліку святкових днів з'явився запис: «16 липня — День незалежності України».
     Оскільки 24 серпня 1991 року Верховна Рада Української РСР ухвалила Акт проголошення незалежності України, який 1 грудня 1991 року підтвердив народ на Всеукраїнському референдумі, виникла потреба змінити дату святкування Дня незалежності України. Тож 20 лютого 1992 року Верховна Рада України ухвалила постанову «Про День незалежності України». В ній зазначено:
     Зважаючи на волю українського народу та його одвічне прагнення до незалежності, підтверджуючи історичну вагомість прийняття Акта проголошення незалежності України 24 серпня 1991 року,
      Верховна Рада України постановляє:
1. Вважати день 24 серпня Днем незалежності України і щорічно відзначати його як державне загальнонародне свято України.
2. Постанову Верховної Ради Української РСР «Про День проголошення н ... Докладніше »
Переглядів: 857 | Додав: teamwest | Дата: 23.08.2011 | Коментарі (0)

«Математика та інформатика у ПТНЗ: як бути?»
«Повноцінними є тільки ті знання, які дитина здобула завдяки власній активності»

Й. Песталоцці

У суспільстві давно побутує думка, що учні ПТНЗ мають низький рівень навчальних досягнень і не бажають здобувати якісну освіту. Справедливості заради, слід сказати,  що в училищах навчаються також обдаровані й здібні учні, однак їх кількість невелика. Так чи інакше, але для багатьох наших учнів точні науки асоціюються з темним тунелем, світла в кінці якого вони не дуже бажають бачити. Свідоме несприйняття учнями будь-яких теоретичних знань виражається в словесній аргументації: «Мені не дано», «Я академіком не стану» та перетворюється для викладачів на велику проблему – подолати цю невпевненість учнів в своїх силах, яка роками дозрівала в їх свідомості.
Подібну ситуацію ми спостерігаємо уроках математики та інформатики, оскільки є викладачами відповідних дисциплін. Адже, не дивлячись, на те, що більшість учнів мають персональні комп’ютери вдома, вони його використовують для відвідування сайтів розважального призначення, а зовсім не пізнавально-навчального.
Тому, перед нами, педагогами математики та інформатики вищого художнього професійно-технічного училища №5 міста Вінниці, постає цілком актуальне запитання: «Як спонукати учнів до вивчення відпо ... Докладніше »
Переглядів: 1990 | Додав: teamwest | Дата: 12.04.2011 | Коментарі (0)

Одними з найдревніших і найпоширеніших професій будівельного напряму є «муляр», «електрогазозварник», «монтажник санітарно-технічних систем і устаткування».
Розпочати розповідь хотілося б зі зварювання – надійного та економічного способу нероз'ємного з'єднання деталей машин, конструкцій та споруд. Ще в прадавні часи люди використовували паяння для виготовлення зброї, ювелірних виробів, знарядь праці. Існує думка, що слова "зварювання”, "зварити” походять від імені слов'янського бога ковальської справи Сварога. З II тисячоліття до н.е. почалася ера використання заліза. Цей метал довго не піддавався обробці через високу температуру плавлення (біля 1500°С).
1885 рік вважається офіційною датою появи електричного дугового зварювання. Нині широкого розповсюдження набули різноманітні види зварювання: лазерне, електронно-променеве, під флюсом, зварювання тиском, електрошлакове та інші. Вимоги сучасного ринку праці дедалі ускладнюють систему підготовки робітничих кадрів відповідного профілю. Саме внаслідок тісної співпраці з роботодавцями у вищому художньому професійно-технічному училищі №5 міста Вінниці було створено інтерактивну навчально – виробничу лабораторію вивчення технології зварювання, навчально-матеріальна база якої складається з тренажерів, які дають можливість імітувати різні види зварювання, здійснювати об’єктивне оцінювання виконаних робіт тощо. Заняття в такій лабораторії дозволяють економити електроенергію та електрони й забезпечують засвоєння учнями процесів ручного дугового та напівавтоматичного зварювання. Таким чином відбувається підготовка з професії електрогазозварник» учнів на базі 9-ти та 11-ти класів та слухачів Центра зайнятості. Однак, з метою активізації навчально-виховного процесу, поглиблення знань, удосконалення ... Докладніше »
Переглядів: 1350 | Додав: teamwest | Дата: 12.04.2011 | Коментарі (0)

«ІМІДЖ ПЕДАГОГА: ЗА І ПРОТИ»

     Інтерес до особистості педагога - засіб активізації інтересу до предмета. Образ педагога мусить надихати. Як би не був професійно підготовлений педагог, він просто зобов'язаний постійно вдосконалювати свої особистісні якості, створюючи, таким чином, власний імідж.


    У суспільстві часто розмовляють про імідж політиків, імідж артистів, імідж бізнесменів. Кожна професія має свою специфіку, але створення іміджу необхідно працівникам усіх галузей, а особливо тим, які у своїй професійній діяльності пов’язані з людьми.  Про імідж вчителя як у нашому суспільстві, так і окремо у освітньому середовищі, раніше не прийнято було говорити. Адже й на сьогоднішній день побутує думка, що педагог повинен думати лише про рівень навчальних досягнень учнів, виховання, а перейматись своїм зовнішнім виглядом – справа останньої значущості.
    З метою розширення уявлень педагогів про поняття «імідж педагога», значення складових іміджу для активізації пізнавальної діяльності учнів, визначення відповідних вимоги до зовнішнього вигляду викладачів та майстрів виробничого навчання у вищому художньому професійно-технічному училищі №5 міста Вінниці було проведено інтерактивну педагогічну конфреренцію «Імідж педагога: за і проти».
    Що ж це таке «імідж педагога»? Поняття „імідж” почали використовувати ще у часи Аристотеля. Аналіз літературних джерел показав, що в Україні  термін „імідж” з’явився наприкі ... Докладніше »
Переглядів: 4904 | Додав: teamwest | Дата: 12.04.2011 | Коментарі (0)

«Істинне виховання дитини – у вихованні самих себе»


     Одним із шляхів удосконалення методичного рівня педагогів, стимулювання їх творчої ініціативи, є педагогічні читання, що традиційно проходять у кожному навчальному закладі. Але часто вони відбуваються досить одноманітно: у вигляді лекції-монологу,  де заслуховуються заздалегідь підготовлені доповіді з відповідної тематики. Така форма проведення, на думку колективу ВХПТУ №5 міста Вінниці, є застарілою й не спонукає педагогів до розширення самоосвітньої діяльності, а швидше викликає роздратування від безцільно витраченого часу та пасивність через постійне бездієве сидіння.  Виникає запитання: як провести педагогічні читання, щоб було цікаво та корисно? На думку педагогічного колективу ВХПТУ №5, сприяє мотивації викладача чи майстра виробничого навчання до самовдосконалення у власній педагогічній діяльності та інших сферах життя педагогічні читання, які проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, сучасних технічних засобів навчання, де всі учасники активні, де цікаво представлений наочний матеріал, тощо. Саме такі нетрадиційні підходи вже декілька років поспіль застосовуються у ВХПТУ №5, й в цьому році, на базі училища, пройшли педагогічні читання під загальною назвою «Істинне виховання дитини - у вихованні самих себе». Всі члени педагогічного колективу були поділені за три групи, кожна з яких по черзі відвідувала заняття з відповідної теми.
     З метою розширення уявлень педагогічного колективу про інноваційні методи та інноваційну діяльність, закріплення знань щодо особливостей співпраці з учнівською молоддю та їх батьками, викладачем Ніколіною Світланою Миколаївною було проведено заняття у вигляді кінолекторію на тему: «Тв ... Докладніше »
Переглядів: 2153 | Додав: teamwest | Дата: 12.04.2011 | Коментарі (0)

Інноватика у співпраці ВХПТУ №5 з міжнародними освітніми установами

     Ми часто чуємо дискусії про стан професійно-технічної освіти в Україні, її розвиток, рівень навчальних досягнень учнів та рівень викладання педагогів.  Часті суперечки можна спостерігати при аналізі якості освіти в Україні загалом. В результаті таких дискусій виникають цілком слушні запитання: «Чи відбувається розвиток у цій сфері?» «Які досягнення українських освітян?» Відповіді на ці запитання педагогічний колектив ВХПТУ №5 міста Вінниці намагається дати шляхом участі у всеукраїнській  виставці-презентації «Інноватика в освіті України», яка вже другий рік поспіль відбувається в Київському палаці дітей та юнацтва. На ній щороку представлено чимало експозицій освітніх закладів, наукових установ і підприємств із різних регіонів країни, що відображають розвиток у цій сфері. На думку педагогічного колективу ВХПТУ №5 міста Вінниці одним із шляхів реалізації інноваційного напряму освіти є співпраця професійно-технічних навчальних закладів з міжнародними організаціями. Саме з цією метою протягом останніх п’яти років педагоги училища працювали над реалізацією проекту Європейського фонду освіти "Підприємництво в освіті і навчанні». А тому на другій виставці «Інноватика в освіті України» педагогічний колектив вищого художнього професійно-технічного училища №5 міста Вінниці представив навчально-методичний комплекс «Впровадження  в ПТНЗ проекту Європейського фонду освіти "Підприємництво в освіті і навчанні», який став своєрідним підсумком першого етапу роботи, де висвітлено результати впровадження проектної діяльності та підприєм ... Докладніше »
Переглядів: 1129 | Додав: teamwest | Дата: 12.04.2011 | Коментарі (0)

Декларація про державний суверенітет України


Історичний контекст

Декларація приймалася в роки розвалу СРСР. Міжнаціональна напруга в азійських і кавказьких республіках подекуди виплеснулася у криваві міжетнічні сутички. 11 березня 1990 року Литва вже проголосила свою незалежність від СРСР, Латвія і Естонія активно готували відновлення незалежності. На вулицях українських міст Українська Міжпартійна Асамблея вже вела реєстрацію громадян Української Народної Республіки.

12 червня 1990 була прийнята Декларація про державний суверенітет РРФСР, основною метою якої був перерозподіл владних повноважень і власності від союзного центру до республіки. Перебуваючи під тиском суспільних настроїв, XXVIII з'їзд КПУ прийняв резолюція «Про державний суверенітет Української РСР». Оскільки більшість у Верховній Раді УРСР формально складали комуністи, депутати Верховної Ради УРСР прийняли Декларацію на виконання резолюції з'їзду.

Проте Декларація про державний суверенітет України далеко випередила декларації Росії і комуністів. По-перше, це фактично була програма побудови незалежної держави. По-друге, Декларація надала поштовх і напрямок процесу утворення національних держав на теренах падаючої комуністичної імперії. За місяць Верховна рада Білоруської РСР прийняла декларацію про суверенітет республіки, яка повторювали тези української декларації про побудову самостійної держави.

Практично всі положення Декларації суперечили чинній на той час Конституції УРСР. Однак це не означало революційної зміни поглядів комуністів. Заключним в Декларації стало положення про те, що принципи Декларації про суверенітет України будуть використані для укладення нового союзного договору.

День ... Докладніше »
Переглядів: 2754 | Додав: teamwest | Дата: 23.07.2010 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 9 10 11 12 13 14 »
На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 721
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2019Використовуються технології uCoz