Четвер, 18.07.2019, 03:23
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниці
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [61]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:
Головна » 2008 » Грудень » 2 » Науково-практична конференція
Науково-практична конференція
11:19
Науково-практична конференція
 

Тема:  «Внесок В.О. Сухомлинського в розвиток педагогічної науки ХХ – ХХІ століття»

(присвячено 90-річчю від дня народження В.О.Сухомлинського)

 

Мета:

   залучати педагогів до вивчення педагогічної спадщини В. Сухомлинського;

   формувати вміння аналізувати праці великого педагога, бачити раціональне зерно в кожному прочитаному та переосмисленому творі, робити педагогічні висновки;

   спонукати викладачів та майстрів в/н до впровадження у свою педагогічну діяльність провідних ідей   В. Сухомлинського щодо навчання та виховання дітей, які не втрачають своєї актуальності й сьогодні.

 

Хід заняття
 

Я ніколи в житті не належав собі.

В. Сухомлинський
Час
Матеріали
Завдання
Примітки
3-4 хв
 
Актуалізація опорних знань. Оголошення теми, мети, завдань уроку.
Вступне   слово   методиста:
Цей рік знаменний для педаго­гічних колективів нашої держави визначною ювілейною датою — 90-ю річницею від дня народження одного з найвідоміших вітчизня­них педагогів, психолога, дослід­ника і публіциста, громадського діяча, праця якого набула світо­вого значення — Василя Олексан­дровича Сухомлинського.
Його ідеї, науково-методичні розробки, практичний досвід нині втілюються в освітньо-виховних системах європейських країн, Японії, Америки. «Я ніколи в жит­ті не належав собі», — казав педа­гог. Адже все своє життя він при­святив педагогічній діяльності, школі, дітям. Його педагогічний доробок налічує понад 40 книг, 600 статей, 1 200 мініатюр-казок, притч, новел для дітей; його тво­ри перевидавали величезними ти­ражами, а книжка «Серце віддаю дітям» вийшла друком тридцятьма мовами світу. Сучасна педагогіка розглядає і його самого, і його пе­дагогічну спадщину в розвитку, в контексті сучасної дійсності.
Мета нашого сьогоднішнього заняття — ще раз долучитися до життєдайної спадщини великого педагога, розглянути нові грані його педагогічного таланту. Го­туючись до нього, ви  перечитали рекомендовані вам книги В. Сухомлинського «Серце віддаю дітям», «Народження гро­мадянина» та «Листи до сина», кожна з яких є окремим, самостій­ним, завершеним твором, а разом вони утворюють своєрідну трило­гію.
 
Розповідь ведучого
5 хв
Комп’ютер, проектор
Показ слайд – шоу про життєвий та педагогічний шлях В.О.Сухомлинського.
 
10-15 хв
Умовний мікрофон
Обговорення основних періодів життя, які впливали на формування особистості Василя Олександровича:
1.      Що ефективніше: авторитарна педагогіка чи педагогіка гуманізму?
2.      У чому перспективи педагогіки гуманізму в епоху інформаційних і комунікаційних технологій?
3.      Які ідеї В.О.Сухомлинського актуальні й дотепер?
4.      Що конкретно нам слід шукати в педагогічній спадщині цього педагога і від якої спадщини слід відмовитись?
5.      Як ми у своїй навчально – виховній діяльності впроваджуємо ідеї Добротворця?
6.      Поясніть вислів: хороший вчитель робить дитину.
Постановка проблемних запитань
5 хв
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Вислови В.О.Сухомлинського
Обговорення творів: «Серце віддаю дітям», «Народження громадянина», «Листи до сина»
Ведучий зачитує:
1. З якого твору В. Сухомлин­ського взято ці висловлювання?
    «Вже з перших тижнів ди­ректорської роботи факти пере­конували мене в тому, що переді мною залишиться назавжди закри­тим шлях до серця дитини, якщо я не буду мати з нею спільних інте­ресів, захоплень і бажань». («Сер­це віддаю дітям».)
    «Кожен ваш вчинок, діти, кожне ваше бажання відображується на лю­дях. Знайте, що існує межа між тим, що вам хочеться, і тим, що можна. Ваші бажання — це радість або сльози ваших близь­ких. Перевіряйте свої вчинки сві­домістю: чи не завдаєте ви людям прикрощів своїми вчинками». («Народження громадянина».)
• «Інженером можна стати за 5 років, а вчитись на людину потріб­но все життя. Виховуй в собі люд­ську душу. Обнімаю і цілую тебе. Бажаю міцного здоров'я і бадьоро­го духу». («Листи до сина».)
Обговорення висловів В.О.Сухомлинськог
 
10 хв
 
Вправи для зростання педагогічної майстерності:
Перечитуючи зазначені тво­ри В. Сухомлинського, кожен із вас, шановні вчителі, безперечно, мав свою точку зору на висвітле­ні педагогічні проблеми та шляхи їх подолання, їхню актуальність на сучасному етапі організації навчально-виховного процесу. За­раз у вас є можливість означити, у чому ви вбачаєте глибокий внут­рішній зв'язок творів, які ввійшли до трилогії, висловитись, обґрунтувати свою позицію або назвати свої аргументи.
(викладачі висловлюють свою думку про актуальність педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в наш час).
«Займи позицію»

Продовження >>

Категорія: Новини | Переглядів: 2765 | Додав: teamwest | Рейтинг: 4.5/2 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 729
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2019Використовуються технології uCoz