Вівторок, 17.10.2017, 22:48
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [55]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:

Група № 17                                 УРОК 14                                 25. 10. 2016

 

Тема уроку. Розв’язування задач до теми «Площі поверхонь тіл обертання».

Мета уроку: узагальнити та вдосконалити знання та вміння учнів з теми, показати практичне застосування вивчених формул, звернути увагу учнів на зв’язок предмета з життям та професією,

розвивати творчість, пізнавальну цікавість, математичну мову, логічне мислення;

виховувати наполегливість і вміння працювати в команді.

Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань.

Обладнання: комп’ютер, проектор, зображення тіл обертання, картки із задачами, «фігурки  настрою», лист самооцінювання, таблиця.

Міжпредметні зв’язки: алгебра та початки аналізу, історія, зв’язок з професією.

Хід уроку  

 «В геометрії натхнення

таке ж потрібне, як і в поезії!»

(О.С. Пушкін)

І. Організаційний момент (1 хв).

Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Мотивація повідомлення теми та ознайомлення з правилами проведення уроку (1 хв).

Сьогодні ми не просто підведемо підсумки після вивчення теми, а проведемо урок у вигляді уроку – презентації товарів.

Тому сьогодні ми запросили представників трьох фірм: «Циліндр», «Конус», «Куля». Вони будуть презентувати нам свою продукцію. Фірми безумовно, конкурують між собою, а їх представники хочуть переконати нас, що саме їх товар – гарант нашого благополуччя.

Всі їхні старання будуть оцінені балами. Кількість набраних балів кожним працівником буде оцінкою його знань і умінь. Сумарна кількість балів – відповідно оцінкою роботи всієї фірми. Отримані бали ви будете заносити у лист самооцінювання, в якому зазначені всі завдання сьогоднішнього уроку. Після кожного завдання ви повинні об’єктивно оцінити свій внесок у розв’язання завдання і поставити собі бали, які потім перетворяться в оцінки.

Отож, сьогодні фірми конкурують за право отримати сертифікат якості з розв’язування задач до теми «Площі поверхонь тіл обертання».

ІІІ. Основна частина уроку-презентації (узагальнення та систематизація знань) (36 хв).

  1. «Випробування» (5 хв)

(0 – 4 бали)

Дане завдання допоможе нам перевірити рівень теоретичної підготовки працівників фірми.

На дошці підготовлені зображення циліндра, кулі, конуса. З кожної фірми до дошки йде один працівник. Йому потрібно на рисунку позначити усі елементи тієї фігури, яка є у назві його фірми. А тим часом всі інші працівники виконують тестове завдання.

Тест

1) Яке із тіл обертання має вершину?

   а) циліндр, 

   б) конус,

   в) куля.

2) Поверхня циліндра складається з:

     а) бічної поверхні,

     б) основ,

     в) основ і бічної поверхні. 

3) Твірна циліндра - це його:

     а) висота,

     б) радіус,

     в) діаметр.

4) Рівнобедрений трикутник є осьовим перерізом:

    а) циліндра,

    б) конуса,

     в) кулі.

5) До якої фігури можна застосувати поняття – великий круг?

    а) конус,

    б) циліндр,

    в) куля.

6) Осьовим перерізом циліндра є:

    а) квадрат,

    б) прямокутник,

    в) коло.

7) Рівнобічна трапеція є осьовим перерізом:

а) конуса,

б) циліндра,

в) зрізаного конуса.

8) Оболонкою кулі є:

а) круг,

б) сфера,

в) еліпс.

2. «Виступ менеджерів» (6 хв)

(0 – 6 балів)

На сьогоднішній день все більшої популярності набуває Інтернет та засоби масової інформації, з яких ми постійно черпаємо різні новинки та дізнаємося про відкриття та специфіку роботи різних магазинів, фірм, навчальних та розважальних закладів. Тому одним із завдань для наших фірм буде реклама продукції їхніх компаній, до якої вони готувалися дома. Отже, слово надається:

  • Менеджеру з реклами фірми «Конус»;

  • Менеджеру з реклами фірми «Куля»;

  • Менеджеру з реклами фірми «Циліндр».

3. «Перевірка конкурентами» (7 хв)

(0 – 6 балів)

В будь-якій сфері діяльності, коли вступаєш в конкуренцію – будь готовий до різних несподіванок та перешкод. От і у нас кожна фірма отримує завдання від конкурента.

Кожна фірма отримує задачу, яку має колективно розв’язати в зошитах, а відповідь та етапи розв’язання презентувати.

Задача для фірми «Циліндр»

Кулю, радіус якої 41 дм перетнуто площиною на відстані 9 дм від центра. Знайдіть площу перерізу. (1600)

Задача для фірми «Конус»

Радіус основи циліндра 3 м, висота 8 м. Знайдіть діагональ та площу осьового перерізу. (10; 48 ).

Задача для фірми «Куля»

Радіус основи конуса дорівнює 6 см, а твірна – 10 см. Знайдіть площу осьового перерізу конуса. (48 ).

4. «Покажіть майстерність» ( 18 хв)

(0 – 10 балів)

В сучасних умовах ринкової економіки кожна організація веде наполегливу боротьбу за право на існування. І дуже багато залежить від співробітників. Як кажуть: «Кадри вирішують усе!». Довести свою компетентність і професіоналізм ви зможете виконавши наступне завдання.

Учні отримують задачу професійного спрямування про фігуру своєї фірми. Розв’язавши її командою, презентують розв’язок та обґрунтовують його.

Задача «Циліндр»

Скільки потрібно фарби, щоб пофарбувати колону циліндричної форми, якщо діаметр її основи дорівнює 64 дм, висота — 38 дм? Відомо, що на 1 поверхні колони витрачається 200 г фарби. Відповідь округлити до десятих і подати в кілограмах. (15,3 кг)

Задача «Куля»

Для оздоблення альтанки використали 6 куль діаметром 50 см. Скільки потрібно купити фарби, щоб їх пофарбувати, якщо на 1  витрачається 300 г фарби. Відповідь округлити до десятих і подати в кілограмах. (1,4 кг)

Задача «Конус»

Для прикрашення будови магазину на його даху було встановлене піддашшя у формі конуса. Потрібно визначити, скільки потрібно фарби, якщо піддашшя має діаметр основи 2 м і висоту 90 см, а на 1  витрачається 200 г фарби. Відповідь округлити до десятих і подати в кілограмах. (0,8 кг)

VІ. Підсумок уроку (5 хв).

Сьогодні на уроці ми усвідомили необхідність знань властивостей тіл обертання, розв’язували задачі на знаходження їх елементів та площ, побачили широке різноманіття цих тіл. Правильні відповіді представників фірм, показали, що всі вони достойні отримати сертифікат якості. Але, варто напевно, не конкурувати, а подумати про злиття активів і створити корпорацію під назвою «Тіла обертання».

А як знак згоди, пропоную вам заповнити пропуски в наступній таблиці (0 – 4 бали).

Тіло

Кількість основ

Кількість вершин

Переріз

Розгортка

Циліндр

 

 

 

 

 

Конус

 

 

 

 

 

Куля

 

 

 

 

 

Оцінювання

Кожен учень отримає оцінку, яка залежить від: активності та листа самооцінювання.

Кількість балів

Оцінка

1 – 3

1

4 – 6

2

7 – 9

3

10 – 12

4

13 – 15

5

16 – 18

6

19 – 21

7

22 – 24

8

25 – 27

9

28 – 30

10

 

 

VІІ. Домашнє завдання (2 хв).

Домашнє завдання учні отримують на «фігурках настрою»

§ 8. Початковий та середній рівень: № 40; достатній рівень: № 43; високий рівень: № 50. Додаткове завдання: скласти кросворд на тему «Площі поверхонь тіл обертання».


 


На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Ми Вконтакте
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 667
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2017Використовуються технології uCoz