Понеділок, 16.07.2018, 21:47
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [60]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:

Тема: «Формування основних компетентностей учнів шляхом використання інноваційних технологій»

Мета:

поглиблення знань педагогів про основні компетентності, розширення уявлень по використання інноваційних методів на уроках та позаурочних заходах.

Перебіг заходу

900 (актова зала) – оголошення теми, мети педагогічних читань, основних завдань.

915-930 виступ творчої групи на тему: «Алгоритм вирішення загально училищної методичної проблеми «Формування основних компетентностей учнів шляхом використання інноваційних технологій» (Пеньковий А. М., Кучеренко Ю. С., Стешин Є. І.)

 

Педагогічний квест

 

«Ціннісно-смислова компетентність» 935 -1000 (викладач Цопа С. Г.)

 

Це компетентність у сфері світогляду, пов'язана з ціннісними орієнтирами учня, його здатністю бачити та розуміти навколишній світ, орієнтуватись у ньому, усвідомлювати свою роль і призначення, творчу спрямованість, уміти вибирати цільові та значеннєві установки для своїх дій і вчинків, приймати рішення. Дана компетентність забезпечує механізм самовизначення учня в ситуаціях навчальної й іншої діяльності. Від неї залежать індивідуальна освітня траєкторія учня та програма його життєдіяльності в цілому.

 

(Набуття нових знань – основа розвитку цінностей)

Світлана Миколаївна готує презентацію, де коротко надає основні автобіографічні відомості про життєвий шлях В. С. Стуса.

Василь Семенович Стус — український поет, літературознавець, правозахисник.

Народився 6 січня 1938р. в селі Рахнівка на Вінниччині. Закінчив філологічний факультет Донецького педінституту, учителював, працював у газеті. 1963р. вступив до аспірантури Інституту літератури ім. Т. Г. Шевченка АН УРСР у Києві, звідки його було відраховано за протести проти арештів у середовищі української інтелігенції. Належав до т. зв. «шістдесятників» — опозиційно настроєних представників творчої молоді, які активно боролися за відродження національної культури, протестували проти реставрації сталінізму. 1972р. В. Стуса арештовано разом з іншими українськими правозахисниками та засуджено до п'яти років таборів і трьох років заслання. Перебуваючи в ув'язненні в Мордовії, продовжував творити поезію, писав заяви-протести проти переслідувань інакодумців в СРСР. 1979р. повернувся до Києва, але через 8 місяців його знову заарештовано й засуджено на 15 років позбавлення волі. Помер під час голодування в карцері 3 вересня 1985 р. 19 листопада 1989 р. відбулось перепоховання праху Василя Стуса в Києві на Байковому цвинтарі.

Педагогам (на вибір викладач пропонує прочитати вірш В. Стуса)

 

Як добре те, що смерті не боюсь я
і не питаю, чи тяжкий мій хрест.
Що вам, богове, низько не клонюся
в передчутті недовідомих верств.
Що жив-любив і не набрався скверни,
ненависті, прокльону, каяття.
Народе мій, до тебе я ще верну,
і в смерті обернуся до життя
своїм стражденним і незлим обличчям,
як син, тобі доземно поклонюсь
і чесно гляну в чесні твої вічі,
і чесними сльозами обіллюсь.
Так хочеться пожити хоч годинку,
коли моя розів'ється біда.
Хай прийдуть в гості Леся Українка,
Франко, Шевченко і Сковорода.
Та вже! Мовчи! Заблуканий у пущі,
уже не ремствуй, позирай у глиб,
у суще, що розпукнеться в грядуще
і ружею заквітне коло шиб.

*******

Один лиш час і має совість:

тече й тече, немов Дніпро.

Не знаю, зло це чи добро —

та загадкова невідомість

вже й закінчитися спішить.

I те — померти ачи жить —

однаковісінько, їй богу ж

однаково. Чи ти чи ні,

а помремо на чужині,

шукавши отчого порогу.

За виразне читання команді 2 бала, просто читання - 1 бал (за декламування віршів (будь – якого автора) напам’ять 5 балів)

«Загальнокультурна компетентність» 1005-1030 (викладач Поліщук О. В.)

Коло питань, в яких учень повинен бути добре обізнаний, мати пізнання та дуже широкий досвід діяльності: це особливості національної та загальнолюдської культури, духовно-моральні основи життя людини й людства, окремих народів, культурологічні основи сімейних, соціальних, суспільних явищ і традицій, роль науки та релігії в житті людини, їх вплив на світ, компетентності в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері, наприклад, володіння ефективними способами організації вільного часу. До цього ж відноситься досвід засвоєння учнем наукової картини світу, що розширюється до культурологічного й загальнолюдського розуміння світу.

 

Поліщук О. В. готує презентацію з цікавих звичаїв та традицій та коротке бліц-опитування щодо почутого та традицій нашого українського народу.

Цікаві звичаї та традиції народів світу

Дане зображення не є прямою ілюстрацією до матеріалу.Кожна країна та кожен народ відрізняється своїми цікавими та унікальними звичаями. Для когось вони можуть здаватися смішними, для когось - дивними, а для самого народу - це є його історія.

У африканському племені Масаї люди вітають один одного стрибками. Чим вище Ви стрибнете , тим більшу повагу надасте .

Аборигени племені Маорі з Нової Зеландії при зустрічі труться один об одного носами , це таке привітання. По запаху вони відрізняють одноплемінників від чужих.

У США не прийнято платити в ресторані за жінку. Вважається , що цим чоловіки підкреслюють свою фінансову перевагу.

У США крім оплати рахунку не прийнято ще купу всього: відкривати жінці двері, допомагати що-небудь донести - вважається, що так чоловік показує свою переваг ; а також робити компліменти з приводу зовнішності і т.п. Це може бути витлумачено як сексуальне домагання.

У Китаї прийнято плямкати в гостях, а інакше господарі можуть вважати свої страви несмачними. Безшумно їсти в Китаї - образити господарів і кухарів. А заляпана соусами скатертина після їжі - підтвердження того , що ви їли з апетитом і вам було смачно.

Також у Китаї не прийнято приносити квіти господині будинку. Вважається , що цим гості підкреслюють, цей будинок настільки некрасивим, що вони приносять прикраси з собою.

У Китаї вважають , що дарувати живі квіти не можна . Це символ смерті - " вони ж скоро помруть " . А от штучні - за милу душу. «Вони вічні».

У Китаї дарувати щось пов'язане з числом 4 - просто кошмарний вчинок . 4 - символ смерті , там навіть поверхи йдуть 1-2-3-5-6-7-9 ...

У Фінляндії не прийнято робити публічні компліменти. Вважається , що публічні компліменти не рахуються .

У Норвегії не прийнято робити багато компліментів в обличчя , хвалити (крім своїх близьких) - це вважається лестощами , така людина багато втрачає в суспільстві. Не прийнято цікавитися , чим хворів , чи добре себе почуваєш - коли виходиш на роботу після лікарняного. У нас це вважається виявити співчуття і увагу. Тут - непристойно, це занадто інтимні речі.

У Норвегії не прийнято поступатися місцем літнім людям в транспорті. Вважається , що цим ви підкреслюєте свою фізичну перевагу .

У Греції не рекомендується хвалити в гостях якусь вазу або картину , інакше господареві доведеться її вам подарувати.

Якщо їсти в гостях у Південній Кореї і при цьому намагатися стримувати сльози і соплі ( їжа дуже - дуже гостра ) - можна уславитися вкрай неввічливою людиною, яка зневажає гостинність. Найкращим компліментом кухареві ( господарці ) вважається саме плач і соплі .

У Японії і Норвегії не прийнято дарувати непарне число квітів . Вважається що непарній квітці самотньо. Непарне число несуть на могилу , похорон.

В Японії не прийнято йти з роботи раніше за начальника .

В Індії в сімейному колі не говорять "спасибі" . Вважається , що члени сім'ї не повинні дякувати один одному.

В одному зі штатів Індії дівчина може вийти заміж , пожити три дні у шлюбі , а потім розпрощатися назавжди з чоловіком . Після цього вона може жити , як їй хочеться , і вільно вибирати собі коханців.

Сидіти нога на ногу, показуючи стопою на співрозмовника в багатьох південно -східних країнах - моторошна образа співрозмовника . Погладити по голові - теж.

У Грузії прийнято , щоб стакан у гостя завжди був повний , навіть якщо пити вже не хочеться. Тому якщо ввічливий гість щоразу випиває частування до дна , господар так і буде змушений продовжувати доливати йому вино.

У Німеччині у деяких сімей збереглася традиція , щоб на Новий Рік всі члени сім'ї , незалежно від віку , забиралися на стільці перед тим як годинник проб'є 12 . А з останнім ударом всі « зістрибують » у Новий Рік

У Мексиці, на відміну від православної традиції, День поминання мертвих святкується на широку ногу. Родичі покійних рясно прикрашають могили квітами, дарують мертвим рідним цілком земні подарунки , типу музичних дисків, одягу і прикрас. А ввечері влаштовують гучні вечірки. Головне - ніякої скорботи !

У Данії на Новий рік прийнято бити фарфор об двері сусідів. Причому , сусіди ніколи не образяться , адже посуд , як відомо , б'ється на щастя.

У Данії прапор, вивішений у вікні, говорить про те, що в цьому будинку хтось святкує день народження.

У Таїланді прийнято обливати перехожих водою під час свята Сонг Кран . І це робиться не зі зла , а , навпаки , в якості побажання удачі .

У Кенії молодий чоловік після весілля повинен один місяць носити жіночий одяг і виконувати жіночі обов'язки . Тоді він на все життя запам'ятає, що бути жінкою не так-то просто!

Унікальний похоронний звичай вже дві тисячі років існує в глибині острова Лусон на Філіппінах. Покійних ховають у видовбаних ними самими колодах, а потім відносять в печери високо в гори . У деяких печерах налічується до декількох сотень своєрідних трун.

У Латинській Америці при кожній зустрічі і знайомстві прийняті обійми і поцілунок .

 

«Навчально-пізнавальна компетентність» 1035-1100 (викладач Рябова Є. Т.)

Це сукупність компетентностей учня у сфері самостійної пізнавальної діяльності, що включає елементи логічної, методологічної, евристичної, загальнонавчальної діяльності, співвіднесеної з реальними об'єктами, які пізнаються учнем. Сюди входять знання й уміння організації цілепокладання, планування, генерації ідей, аналізу, рефлексії, самооцінки навчально-пізнавальної діяльності. Стосовно досліджуваних об'єктів учень опановує креативні навички продуктивної діяльності: добуванням знань безпосередньо з реальності, володінням прийомами дій у нестандартних ситуаціях, евристичними методами рішення проблем. У рамках даної компетентності визначаються вимоги відповідної функціональної грамотності: уміння відрізняти факти від домислів, володіння вимірювальними навичками, використання ймовірнісних, статистичних та інших методів пізнання.

 

 

Демонстрація відео фрагментів про педагогічні ситуації та обговорення їх (15 хв – це 2-3 відео). Далі викладач Рябова Є. Т. має підготувати 10 запитань (можна тестових) з загальної педагогіки (5 хвилин).

За правильну відповідь команді 1 бал (максимум на станції можна отримати 10 балів).

 

«Інформаційна компетентність» 1105- 1130 (викладач Романенко В. В.)

 

За допомогою реальних об'єктів (телевізор, магнітофон, телефон, факс, комп'ютер, принтер, модем, копір тощо) й інформаційних технологій (аудіо-, відеозапис, електронна пошта, ЗМІ, Інтернет) формуються вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її. Дана компетентність забезпечує навички діяльності учня стосовно інформації, що міститься в навчальних предметах та освітніх галузях, а також у навколишньому світі.

 

Гра, тести… з використанням ПК…

Романенко В. В. готує різні види запитання з теми «Виховання»

 

 

«Комунікативна компетентність» 1135-1200 (викладач Лановий О. В.)

 

Включає знання необхідних мов, способів взаємодії з оточуючими й окремими людьми та подіями, навички роботи у групі, відігравання різних соціальних ролей у колективі. Учень має вміти презентувати себе, написати лист, анкету, заяву, поставити запитання, вести дискусію й ін. Для освоєння даної компетентності в навчальному процесі фіксується необхідна й достатня кількість реальних об'єктів комунікації та способів роботи з ними для учня кожного ступеня навчання в рамках кожного досліджуваного предмета чи освітньої галузі.

 

Рольова гра…. Педагогічні ситуації тощо…

 

«Соціально-трудова компетентність» 1205-1230(майстер в/н Рудик І. С.)

 

Означає володіння знаннями та досвідом у сфері громадянсько-суспільної діяльності (виконання ролі громадянина, спостерігача, виборця, представника тощо), у соціально-трудовій сфері (права споживача, покупця, клієнта, виробника), у сфері сімейних стосунків та обов'язків, у питаннях економіки та права, у галузі професійного самовизначення. У дану компетенцію входять, наприклад, уміння аналізувати ситуацію на ринку праці, діяти відповідно до особистої та суспільної вигоди, володіти етикою трудових і громадських взаємин. Учень опановує мінімально необхідні для життя в сучасному суспільстві навички соціальної активності та функціональної грамотності.

Розгляд педагогічних ситуацій.

«Компетентність особистісного самовдосконалення» 1235-1300 (викладач Ізевлін В. В.)

Спрямована на засвоєння способів фізичного, духовного й інтелектуального саморозвитку, емоційної саморегуляції та самопідтримки. Реальним об'єктом у сфері даної компетентності виступає сам учень. Він опановує способи діяльності у власних інтересах і можливостях, що виражається в його безперервному самопізнанні, розвитку необхідних сучасній людині особистісних якостей, формуванні психологічної грамотності, культури мислення та поведінки. До даної компетентності відносяться правила особистої гігієни, турбота про власне здоров'я, статева грамотність, внутрішня екологічна культура. Сюди ж входить комплекс якостей, пов'язаних з основами безпечної життєдіяльності особистості.

Загальнорозвиваючі фізичні вправи для тих у кого сидяча робота…

/_tbkp/programa_zmineno.pub

/_tbkp/shljakhi_realizaciji_steshin.pptx

/_tbkp/list_putivnik.pub

/_tbkp/zanjattja_v_pedkabineti.docx


На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 708
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2018Використовуються технології uCoz