П'ятница, 16.11.2018, 10:28
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [61]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:

Тема: «Освітні системи різних країн світу»

Мета: поглибити знання педагогів училища про особливості освітніх систем різних країн світу, спонукати їх до самоосвітньої діяльності, розширення власного світогляду.

Обладнання: ноутбук, проектор, колонки.

Перегляд відео про основну задачу педагогіки.

Вступне слово ведучого:

Наші педагогічні читання мають переважно пізнавальний характер, але цікаві проблемні питання таки будуть обговорюватись.

Освітні системи в різних країнах світу настільки різноманітні, наскільки і самі країни. На систему освіти мають вплив історичні традиції та сучасні реалії країни, особливості державного устрою, положення і роль країни в системі міжнародних відносин.

Важливою складовою кожного навчального закладу є інноваційний, технологічно-прикладний характер, що має значний вплив на здійснення навчального процесу.

Нині сучасна система освіти є масовою, чітко диференційованою, багатоступеневою з розділенням функцій різних підрозділів, що спрямовані на передавання знань наступному поколінню, але кожна з систем має свою специфіку, яка залежить від низки обставин розвитку кожної країни. Тому важливим є вивчення освітніх систем різних країн світу та здійснення їхнього порівняльного аналізу.

До виступу записались:

  1. Представник Німеччини (відео 3:27-5:38)
  2. Польща.
  3. Канада.
  4. Велика Британія.
  5. США (передивитись і вибрати 1 сюжет)
  6. Японія (відео 3:30)

Перші три країни, котрі ми обрали – мають тісні партнерські зв’язки з нашою державою. США, Японія та В. Британія – країни з високим освітнім рівнем.

Перш ніж заслухати особливості освіти в Німеччині від учасника конференції. Давайте проглянемо коротеньке відео.

Виступ учасника №1 (Павленко О. В.)

Освіта Німеччини

Слово ведучого: враховуючи специфіку проведення наших заходів. Пропоную закріпити отримані знання й одночасно перевірити вашу увагу.

  1. Яка специфіка професійних академій? (поєднання навчання і практичної роботи за фахом)
  2. В якому (приблизно) віці діти отримують атестат зрілості, що дозволяє вступати їм у ВУЗи? (19 років)
  3. Яка специфіка навчання в коледжах (аналогічних нашим ПТНЗ)?

Виступ учасника №2 (Лєбєдєв О. П.)

Освіта Польщі

Слово ведучого: ну а тепер давайте повернемось до нашого навчального закладу й спробуємо обговорити декілька педагогічних ситуацій (присутні, вибірково, отримують педагогічні ситуації, які зачитують й висловлюють свій варіант їх вирішення).

Педагогічні задачі

(запропонуйте максимально можливу кількість розв'язків)

Задача № 1 Деякі педагоги вважають, що вони не повинні копіювати роботу педагогів-новаторів і не треба вивчати їх досвід. Чи згодні Ви з думкою таких колег? Ваше ставлення до передового педагогічного досвіду.

Задача № 2 На класній годині з проблем профорієнтаційної роботи виникла суперечка про те, що професія педагога одноманітна, бо він увесь час викладає один і той самий предмет, ті самі теми і тому ця професія не може вважатися творчою. Що б Ви відповіли учням? Які Ваші думки з приводу особливостей педагогічної професії?

Задача № 3 У колі майбутніх педагогів виникла суперечка - що означає бути справжнім педагогом? - Педагогом не можна стати!.. Ним потрібно народитися. - Дурниці. Це фаталізм! - Педагог "милістю Божою", так, чи що? - Хто народився без педагогічного таланту, того ніякий університет не зробить справжнім педагогом. - А я думаю, що педагогом можна стати. Часто у ВУЗі вдається привити любов до педагогічної професії. Закінчіть суперечку. Які шляхи становлення сучасного педагога?

Задача № 4 Слухачі школи починаючого спеціаліста вважають, що головним для педагога й любов до дітей, уміння встановити з ними контакт, важливо також знати свій предмет і методи його викладання. Чи правильне уявлення мають вони про вимоги до посади педагога? До його професії? Що б Ви додали до цих слів?

Задача № 5 Починаючі педагоги, відвідуючи уроки досвідченого викладача, були вражені глибиною його знань, професійною майстерністю. На питання початківців, як педагог досягнув такого рівня, він відповів, що має власну багату бібліотеку, давно виписує методичні журнали, вивчає передовий педагогічний досвід, весь час оновлює конспекти уроків. Які висновки слід зробити педагогам-початківцям?

Задача № 6 Починаючий педагог мав звичку вживати на уроці слова-паразити. Учні, здавалося б, уважно слухали його, проте, як виявилося, рахували кількість зайвих слів, що їх постійно вживав педагог. Які висновки повинен зробити викладач?

Задача № 7 Ми з подругою багато сперечалися – яку професію обрати? І одне не підходить, і інше... - Я точно знаю, куди не піду – у педагоги – не хочу псувати нерви; не піду у хімічне виробництво: від стикання з хімічними препаратами можна втратити здоров’я; на фабрику не піду – перетворишся у робота з низькою платнею. Я хочу щоб на моїй роботі не псувалося здоров’я і було цікаво. Хочу, щоб вона була пов’язана з тваринами і численними поїздками. - Тоді тобі треба йти працювати до цирку! – сказала подруга і додала, - а мені аби платили пристойно. Я потім довго думала. Сумніваюсь, що у мене є талант для цирку. Може, подруга права: якщо немає покликання, треба думати про зарплатню?

1. Які мотиви вибору професії у дівчат?

2. Який прийом педагогічної дії був використаний у цій ситуації?

3. Які соціальні критерії поведінки дівчат ви можете назвати?

4. Як дівчата визначили соціальний статус професії педагога?

До вашого розгляду і обговорення освітня система Канади (виступає Дмитрієнко В. М.)

Освіта Канади

Перегляд відео фрагмента з фільму «Размазня» та його обговорення.

Слово ведучого: про освітню систему Великої Британії та США наступний наш виступ (Порська В. М.)

Освіта Великобританії

Перегляд відео фрагменту про освіту в США та уривок із кінофільму «Сумасшедшая училка»

Освіта США

Слово ведучого: перед прослуховуванням доповіді про освітню систему Японії (Мороз Г. А.) пропоную коротко переглянути відео фрагмент про особливості освіти в Японії.

Система освіти Японії

На завершення проглянемо ще два відео фрагмента.

Підведення підсумків заходу.


/_tbkp/plan_ostatochnij.docx


На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 717
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2018Використовуються технології uCoz