Вівторок, 17.10.2017, 22:48
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [55]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:

Педагогічний квест

Станція «Педагогічно-ігрова»

1. Конкурс «Пантоміми» (5 хв)

Зараз кожен учасник команди повинний витягнути карточку, уважно розглянути, а відповідь зобразити пантомімою, в свою чергу, решта членів команди повинні визначити, що на ній зображено.

Приклади:

Олівець

Двійочник

Відповідальний педагог

8-й урок

Директор навчального закладу

Обдарований учень

2. Конкурс відгадати кросворди «майстер» та «педагог» (5 хв)

3. Конкурс розіграти сценку «Невгамовні учні» (5 хв)

Учень спить на уроці, не звертає ува­гу на зауваження вчителя.

Учень не впевнений у своїх силах,боїться піднімати руку й відповідати.

Учениця стежить за однокласника­ми і постійно скаржиться вчителю.

Агресивний учень, який намагається зіпсувати настрій учителеві.

Гіперактивний учень. Ні секунди не сидить, навчанням не цікавиться.

Учень-забіяка, відволікає від уроку сусіда.

Пасивна учениця, постійно дивиться у вікно.

Учень, який постійно кидає папірця­ми в дітей.

Учениця, яка фарбується на уроці.

Учень, який грається й розмовляє по мобільному телефону.

Учень, який тупотить ногами.

Учениця, яка розгадує кросворди на уроці.

Учень, який хитається на стільці й щось вигукує.

Учень із низьким рівнем знань, який прагне зірвати урок.

Відмінник, самовпевнений і непосидючий.

Подружка 1, яка постійно розмовляє з подружкою 2.

Подружка 2, яка постійно розмовляє з подружкою 1.

Учень, який ходить по класу.

Учениця, яка постійно щось жує.

Учень, який усім заважає (смикає дівчат за волосся, штиркає ручкою).

Кімната «перетворюється» у клас. Розі­грується сцена «Урок». Кожний учасник сідає на своє місце і грає роль. Учасник гри в ролі викладача має за 5 хв створити хорошу  дисципліну в класі.

Після закінчення відбувається обгово­рення: які засоби впливу були застосовані «викладачем» для встановлення дисципліни?

Час виконання: 10хв.

Учасники групи індивідуально визнача­ють прийоми, які вони (педагоги) звичай­но застосовують у своїй роботі у таких ви­падках.

Час виконання: 5хв.

Станція "Загадкова"

За правильно відгадану загадку 1 бал. Чим більше команда відгадає загадок, тим більше балів отримає.

  1. Що дістає зубами потилицю? (гребінка)
  2. Під землею птиця кубло звила (картопля)
  3. Хто завжди правду каже? (дзеркальце)
  4. Сімсот соколят на одній подушці сплять           (соняшник)
  5. Що найм’якше коли сплять? (кулак)
  6. Через що ти ходиш в НВК (через поріг)
  7. Коло носа в’ється, в руки не дається? (запах)
  8. Коли півник стоїть на одній нозі? (коли переходить на іншу)
  9.  Скільки горошин може ввійти в один стакан? (ніскільки – горошини не входять)
  10. Що псується швидче всього? (тінь)
  11. Що із землі не піднімеш? (тінь)
  12. Може страус назвати себе птахом? (ні, він не вміє говорити)
  13. Дві голови, дві руки і шість ніг (хлопець іде на коні)
  14. Чого корова лягає? (бо вона не може сісти)
  15. Куплено з корови по 500 грн. По чому йшла кожна корова? (по дорозі)
  16. Хто родиться з бородою? (цап)
  17. Що козі буває, як сім літ минає?
  18. Яким гребінцем не можна розчесатися? (тим, що в півня)
  19. Від чого в качки червоні ноги? (від коліна)
  20. Від чого гуска пливе? (від берега)
  21. Летить сорока, а за нею сорок. Скільки їх летіло? (2 -  самець і самка)
  22. На дереві сиділо 23 ворони, мисливець 3 вбив. Скільки залишилося? (ніскільки, розлетілось)
  23. Чого ворона до лісу летить? (бо ліс до ворони не летить)
  24. На що горобці цвірінькають? (на дзьоб)
  25. Ішов дощ, горобці летіли. На яке дерево вони сіли? (на мокре)
  26. Який вузол не можна розв’язати?  (залізничний)
  27. Коли можна носити воду в решеті? (зимою)
  28. Де є річка без води? (на карті)
  29. В яких морях води не має? (в намальованих)
  30. Яке каміння на дні моря? (мокре)
  31. Що лежить, не маючи кінця? (дорога)
  32. Хто старший: ячмінь чи овес? (ячмінь, бо у нього є вуса)
  33. В якому лісі не має листя? (сосновому)
  34. Хто всім нам хліб ділить? (ніж)
  35. У двох матерів по 5 синів ( пальці)
  36. Завжди в роті, а не проковтнеш? (язик)
  37. Не кінь, і не пес, їсть дрова, а не овес? (ніч і вогонь)
  38. Важлива частина бублика? (дірка)
  39. Першовідкривач поля чудес (Буратіно)
  40. Що може бути всюди, навіть у стінах?  (вуха)
  41. Орган тіла, не завжди працюючий одночасно з вухом (око)
  42. Суб’єкт, здивований новизною воріт? (баран)
  43. Друг пряника? (кнут)
  44. У Степана 10 овець. Всі крім 9 здохли. Скільки овець залишилося? (9)
  45. Звичайно місяць закінчується 30-м або 31-м числом. В якому місяці є 28-е число? (у всіх)
  46. Ви заходите у малознайому кімнату, яка затемнена. В ній є 2 лампи: газова і бензинова. Що ви запалите в першу чергу? (Сірник)
  47. Руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50 пальців)
  48. З якої тарілки не можна їсти? (з порожньої)
  49. Одинокий нічний сторож помер вдень. Чи дадуть йому пенсію? (ні)
  50. Горіло 7 свічок. Три потухло. Скільки свічок залишилось? (три, 3 потухло, а інші згоріли)
  51. Під яким кущем сидить заєць під час дощу? (під мокрим)
  52. Скільки цифр «9» в ряді чисел від 1 до 100? (20)
  53. Який журавель не літає? (колодязний)

Зупинка «Інтелектуальна»

  1. Демонстрація фото М. І. Пирогова.

Питання до аудиторії:

  1. Відомий лікар-хірург, започаткував польову практику?
  2. Останні дні провів та був похований на Вінниччині?

2. Демонстрація фото Людвига ван Бетховена.

Питання до аудиторії:

  1. Всесвітньо відомий композитор, наприкінці свого життя був абсолютно глухим?
  2. Перед написанням музичного твору занурював голову у чан з крижаною водою, вважаючи що це стимулює мозкову діяність?

3. Демонстрація фото Томаса Алва Едісона.

Питання до аудиторії:

  1. Відомий вчений – фізик?
  2. Винахідник електричної лампочки?
  3. Багато винаходів він поцупив у Ніколи Тесли?

4. Демонстрація фото Артура Конан Дойля.

Питання до аудиторії:

  1. Відомий письменник – автор численних пригодницьких та фантастичних творів?
  2. Творець Шерлока Холмса?

5. Демонстрація фото Пабло Пікассо.

Питання до аудиторії:

  1. Геніальна дитина, яка в подальшому стала відомим художником імпресіоністом?
  2. Його картини є найдорожчими в світі – «Пікадор», «Алжирські жінки»?

6. Демонстрація фото Чарлі Чаплін.

Питання до аудиторії:

  1.  Відомий актор німого кіно?
  2. Тричі нагороджений премією «Оскар»?
  3. Є засновником премії першому чоловіку який народить дитину в 1 млн доларів?

7. Демонстрація фото Леонардо Ді Капріо.

Питання до аудиторії:

  1. Його бабуся Олена Смірнова була одеситкою?
  2. Холостяк, голлівудський актор з 5-ти років, красень чоловік?

8. Демонстрація фото Альберта Ейнштейна.

Питання до аудиторії:

  1. Цей вчений не міг розмовляти до 9-ти років?
  2. Ніколи не носив шкарпеток?
  3. Є нобелівським лауреатом у галузі «Фізика» за відкриття «Теорії відносності»?

9. Демонстрація фото Мухамеда Алі.

Питання до аудиторії:

  1. Американський боксер при народженні мав ім’я Кассіус Клей?
  2. На «Алеї слави» в Голівуді його зірка є найпершою?

10. Демонстрація фото Фреда Бор.

Питання до аудиторії:

  1. Вчений-хімік, винайшов банку-тубус?

11. Демонстрація фото Марі Склодовської Кюрі.

Питання до аудиторії:

  1. Жінка-фізик, працювала з радіоактивними елементами?
  2. Відкрила радій?
  3. Двічі нагороджена Нобелівською премією?

 

       

 

Зупинка «Музична»

Музичний конкурс складається з трьох частин:

1.  Що ви знаєте про музику?

2. Хто більше?

3. Вгадай мелодію!

І. Правила прості. Кожен представник команди називає цифру від 1 до 15, що є номером запитання. Члени команди відповідають на запитання. (оголошує).

1. Як називається ансамбль із чотирьох музикантів? (Квартет.)

2. Який інструмент називають королем всіх музичних інструментів? (Орган.)

3. Назва якого інструменту вміщує два терміни: «гучно» й «тихо? (Фортепіано.)

4. Яка геометрична фігура стала музичним інструментом? (Трикутник.)

5. Як називається великий колектив музикантів, яким керує диригент? (Оркестр.)

6. Назвіть графічні знаки для позначення музичних звуків. (Ноти.)

7. Яка країна є батьківщиною опери? (Італія.)

8. Якого славетного композитора в дитинстві називали «диво-дитиною»? (В. А. Моцарта.)

9. Цей композитор об’їздив зі своїми вальсами безліч країн. І донині його твори підкорюють слухачів. Кого називають «королем вальсів»? (Й. Штрауса.)

10. Слухачі закидали його квітами, нагородили оваціями, але він сидів обличчям до оркестру й не бачив реакції зали. Його девіз «Крізь боротьбу — до перемоги! Крізь страждання — до радості!» Хто це? (Л. ван Бетховен.)

11. Цього композитора звинувачували в тому, що його музика занадто складна й водночас народна, що заважає прихожанам зосередитись на релігійному настрої.

Його найулюбленішим інструментом був орган. Хто це? (Й. С. Бах.)

12. Який російський композитор став засновником російської опери? (М. І. Глінка.)

13. Цього польського композитора називають «поетом» фортепіано. У двадцять років він покинув батьківщину і вже не зміг повернутися ніколи. Значну частину його творчості складають вальси, полонези, мазурки. Хто це? (Ф. Шопен.)

ІІ. «Хто більше «ОЙ»?

Ведуча. Наступний конкурс називається «Ой». Ви знаєте, що є дуже багато пісень, які починаються на ой, тому необхідно назвати чим більше пісень.

ІІІ. Вгадай мелодію.

Правила. Вам пропонуються три категорії пісень. Команда обирає категорію та відгадує відомі пісні, скільки пісень відгадує команда – стільки і отримує балів. Кількість пісень у кожній категорії складає – 10. Категорії – «Вітчизняні пісні – 2000 -х», «Зарубіжна класика», «Українські народні».

 

 

 


На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Ми Вконтакте
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 667
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2017Використовуються технології uCoz