Субота, 16.12.2017, 07:29
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [59]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:

Тема:  «Стежками педагогічної майстерності»

 

Мета: розширення світогляду педагогічних працівників училища шляхом проведення занять у нетрадиційній формі, поглиблення знать з практичної педагогіки та психології, проведення роботи щодо подолання професійного вигорання, сприяти зміцненню морального та фізичного здоров’я кожного педагога училища.

Хід заняття

Початок у актовій залі.

Вступне слово заступника директора з НМР.

Далі викладачі поділяються на шість малих груп за раніше підготовленими програмками. Кожна групка крокує по встановленому в програмці маршруту та на кожній зупинці виконує відповідні завдання. Орієнтовний перелік зупинок додається. Затримка на кожній зупинці 30 хвилин, перебіг між зупинками по 5 хвилин (перерви). Згідно розданих вам програмок, всі поділяються на команди за кольорами й на кожній зупинці ваше завдання: отримати якомога більше смайликів. Таким чином ми визначимо переможців сьогоднішнього змагання й відзначимо тих, хто стежками педагогічної майстерності досяг найбільшої вершини. Переможці будуть нагороджені відповідними медалями.

 

«Стежками педагогічної майстерності»

 

Зупинка №1 (910-940)

 

«Я – сучасний педагог» (30 хвилин)

Кабінет №103

(проводить Ніколіна С. М.)

 

Мета: формування навичок використання сучасних ПК для розробки навчально-методичного забезпечення, формування вмінь працювати в програмі «power point» та створювати власні портфоліо.

 

 

 

 

Зупинка №2 (945-1015)

«Крокуємо до майстерності разом» (30 хвилин)

(кабінет №304)

 

(проводить Пеньковий А. М.)

 

Мета: закріплення знань про інтерактивні методи навчання, розвиток уявлення про творчий підхід у професії педагога при проведенні уроків теоретичного та виробничого навчання.

 

 

 

Зупинка №3 (1020-1050)

«Педагогічне вигорання та способи його подолання»

(педагогічний кабінет)

(проводить Черниченко К. П.)

 

Мета: допомогти педагогам долати педагогічні стресові ситуації, навчитися відновлювати власний психологічний стан після виникнення стресових ситуацій.

 

 

 

Зупинка №4 (1055-1125)

 

«Комп’ютер – мій помічник»

(кабінет №306)

(проводить Балюк Д. А., Волинець З. Г.)

 

Мета: розвивати вміння та навички використання ПК для обчислення пропусків занять учнями, кількості прочитаних годин, створення тестових завдань за допомогою програми Excel.

 

 

 

 

 

 Зупинка №5 (1130-1200)

 

«Здоров’я – запорука успіху!»

(спортивна зала №1)

 

(проводить Дернова Л. О.)

 

Мета:  запобігти розвитку професійних хвороб у педагогічному колективі, закріпити вміння виконувати загально розвиваючі вправи для зміцнення власного фізичного здоров’я.

 

 

 

Зупинка №6 (1205-1235)

 

«Калейдоскоп педагогічних ситуацій»

(кабінет №202)

 

(проводить Якубівська Н. С.)

 

Мета: розширити уявлення педагогів щодо вибору способів подолання різних педагогічних ситуацій, що виникають як в учнівському так і в педагогічному колективі, шляхом обговорення відео фрагментів з різних фільмів педагогічної тематики.

 

 

 

 

 

         Підведення підсумків педагогічного читання в актовій залі.

Слово Пилявець М. С.

І місце – посіла команда                                    та нагороджено медаллю «наймайстерніші педагоги»;

ІІ місце - посіла команда                                    та нагороджено медаллю «невтомні педагоги»;

ІІІ місце - посіла команда                                   та нагороджено медаллю «______________ педагог».

Заключне слово методиста Черниченко К. П.

Одного разу вчитель запитав своїх учнів:

- Чому розгнівані люди кричать? 

- Кричать, тому що втрачають терпіння, - відповів один із учнів. 

- Але чому кричать до тих, хто є поруч із ними? - знову запитав вчитель.

- Кричать, тому що хочуть щоби їх почули, - пролунала відповідь. 
Вчитель продовжував запитувати: 

- Отже, неможливо спокійно розмовляти? 

Учні давали різні відповіді, але жодна із них не задовольнила вчителя.
Тоді він сказав: 

- Знаєте чому розгнівана людина кричить на інших? Отож, коли двоє сваряться - їхні серця дуже віддаляються одне від одного. Щоби подолати ту відстань між серцями - треба кричати, тоді тебе почують. Чим більші люди є розгнівані - тим голосніше кричать, щоб почути одне одного. А що буває поміж двома закоханими? Вони не кричать, а шепочуть. Чому? Тому що їхні серця є дуже близько одне до одного. Відстань поміж ними така маленька, що їхні серця розмовляють пошепки. А коли любов дуже-дуже сильна, тоді не потрібен навіть шепіт - достатньо тільки погляду. Їхні серця досить добре розуміють одне одного. 
Після цього вчитель ще додав: 

- Якщо сперечаєтесь, то не дозволяйте вашим серцям віддалятися. Не кажіть слів, які б ще більше вас віддалювали. Відстань може бути такою великою, що серця вже ніколи не знайдуть зворотної дороги. Найбільш вдалий спосіб припинити сварку - це сваритися міцно обійнявшись.

Всі в кабінет №305 на обговорення.


На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Ми Вконтакте
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 679
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2017Використовуються технології uCoz