Середа, 08.04.2020, 17:57
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниці
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [61]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:

Тема: «Формування готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності»

Мета: ознайомити педагогічних працівниців з цікавими платформами для створення опитувальних тестів, демонстраційного матеріалу та веб-квесту; навчити педагогічних працівників працювати на платформах Classtime.соm, Kahoot.it

План проведення:

1. Проведення опитування на платформі classtime

2. Ознайомлення з платформою та створення тестів на Classtime.соm

3. Ознайомлення з платформою та створення тестів на Kahoot.it

4. Особливості створення веб-квесту на google sites.

5. Генератор ребусів, мемів, qr-кодів

 

Хід заняття:

1. Проведення опитування на платформі classtime

1. Педагогіка – це:

а) особлива сфера суспільної діяльності з виховання людини, складовими частинами якої є освіта та навчання;

б) наука про виховання людини;

в) цілеспрямований та організований процес формування особистості.

2. Основні педагогічні категорії:

а) загальна педагогіка, історія педагогіки, методики вивчення окремих дисциплін;

б) народна педагогіка, духовна педагогіка, світська педагогіка;

в) навчання, виховання, освіта, розвиток.

3. Завдання педагогіки:

а) передати людині знання, вміння, навички;

б) вивчення проблем виховання та навчання людей;

в) визначення мети та завдань виховання; дослідження методів і форм організації навчально-виховного процесу; вироблення нових педагогічних технологій виховання.

4. Навчання – це:

а) цілеспрямована взаємодія вчителя й учнів, у процесі якої засвоюються знання, формуються вміння та навички;

б) передача учням знань, умінь і навичок;

в) передача знань, умінь і навичок від одного покоління до іншого.

5. Виховання – це:

а) спеціально організований педагогічний процес, у ході якого здійснюється цілеспрямований вплив на особистість із метою формування певних якостей;

б) передача знань про норми та правила поведінки людей;

в) передача підростаючому поколінню культурно-історичного досвіду народу.

6. Освіта – це:

а) процес засвоєння знань, умінь, навичок;

б) формування моральних якостей особистості;

в) процес і результат оволодіння системою наукових знань, умінь і навичок, формування на їх основі світогляду, моральних якостей особистості, розвитку її творчих сил і здібностей.

Ключ: 1б, 2в, 3в, 4а, 5а, 6в

2. Ознайомлення з платформою та створення тестів на Classtime.соm

Вчителям → Почати зараз

Натиснути «Нова Група питань»

Ввести назву тесту чи групи → Зберегти

Натисніть «+ Нове питання»

Почніть створювати свій тест: введіть питання та додайте варіанти відповіді, обов’язково відзначте правильний варіант

Кожне питання оцінюється 1 балом

Після того, як у Вас з’явився готовий тест, його автоматично присвоюється пароль, за яким учні можуть заходити саме в цей тест і окремо QR-код.

Для того, щоб учні зайшли в тест в полі «Для учнів» вводять пароль тесту або сканують QR-код з Вашого ПК чи екрану, де його висвітлено. Працювати з тестом учні можуть як з компютера, так і з мобільного телефону. Викладачеві в свою чергу необхідно розпочати «Нову сесію» тесту.

Налаштуйте сесію і натисніть «Прийняти»

У верхньому лівому куті висвітлено пароль

і там ж можна отримати QR-код, натиснувши кнопку розширення

3. Ознайомлення з платформою та створення тестів на Kahoot.it

Для того, аби розпочати роботу зайдіть на платформу Kahoot.com → для зручності користування можна перевести мову з англійської → зареєструйтесь

Виберіть роботу «Продовжити з Basic», це дозволить користуватись платформою безкоштовно

Натисніть Створити

Виберіть Новий кахут без позначки

Введіть питання, 4 варіанти відповідей і обов’язково позначте правильну відповідь

Щоб створити нове запитання натисніть Додати питання і виберіть формат питання: вікторина, правда чи брехня тощо.

Після того, як Ви вже створили всі запитання натисніть Виконано

Додайте назву тесту → натисніть Продовжити → Виконано → час на роздуми над питанням задається автоматично або Ви можете редагувати і вписувати свій

Для гри в кахут з учнями зайдіть в перелік Ваших опитувань і виберіть необхідний → Грати

Виберіть режим гри, наприклад Класичний

На екрані зявиться пін-код для гри, учні мають зареєструватись за цим кодом, ввести свій логін, наприклад Прізвище, лише після того, як хоча б 1 учень зареєструється гра розпочнеться і Вам буде доступна кновка Старт

 

 

 

Результати можна скачати на свій ПК у Excel, де розписано хто на яке питання як відповів

4. Особливості створення веб-квесту на google sites.

5. Генератор ребусів http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator

    генератор мемів https://www.iloveimg.com/uk/meme-generator

    Qr-кодів https://qrcode.tec-it.com/ru

На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 738
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2020Використовуються технології uCoz