Понеділок, 16.07.2018, 21:43
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [60]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:

Теоретична підготовка
 

     Теоретичне навчання – це процес взаємодії викладача та учнів, спрямований на засвоєння останніми певних теоретичних знань та інтелектуальних  вмінь, які необхідні для здійснення майбутньої професійної трудової діяльності. І ось така взаємодія визначається низкою різноманітних взаємопов’язаних заходів: уроки теоретичного навчання, лабораторні та практичні роботи, позакласна робота з учнями, тощо.
     Безумовно, в училищі є навчальні плани з кожної професії, де виділено загальноосвітні предмети, дисципліни загальнопрофесійної підготовки. В плані училища наявний розділ «теоретична підготовка», де описана покрокова система реалізації заходів з теоретичного навчання.
     Щорічно, на початку навчального року, в училищі проводяться діагностичні контрольні роботи з метою визначення рівня підготовки учнів І курсу з загальноосвітніх предметів, директорські контрольні роботи (за І семестр та річні), які дають можливість об’єктивно визначити рівень засвоєння учнями відповідних знань, формування вмінь та навичок.
      В училищі працює вісім методичних комісій, які згідно плану проводять предметні декади, тижні, олімпіади, тощо. Загалом педагогічні працівники систематично працюють над удосконаленням власного методичного рівня, шукають нові методи реалізації навчально-виховного процесу, відходячи від шаблонних схем.
     З метою підвищення навчальних досягнень учнів, розвитку їх вмінь та навичок, при кожному кабінеті були створені ініціативні групи, які складались з активних, здібних та обдарованих учнів з залученням тих, які мають низькі досягнення. 

В результаті якісний показник з спецпредметів за І семестр 2017-18 навчального року склав 84,9%, а з загальнотехнічних предметів – 79,5%. Проте кількість учнів, які мають навчальні досягнення ІІІ та IV з загальноосвітніх предметів значно менша і становить – від 9% з математики, 10,8% з української мови й до 56% з інформатики. Такі показники свідчать про те, що відповідна робота була проведена, однак слід підвищити індивідуалізацію та поглибити диференціацію на уроках теоретичного навчання.

 

 


На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 708
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2018Використовуються технології uCoz