Четвер, 24.05.2018, 23:17
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [60]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:


МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА НЕСТАНДАРТНОГО УРОКУ З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ УЧНІВ І-го КУРСУ



Мета:
    сформувати в учнів поняття відстані у просторі;
    навчити знаходити відстані у просторі на просторових моделях;
    «читати» геометричні рисунки;
    повторити матеріал про відстані на площині;
    розвивати в учнів логічне мислення;
    формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь, правильно і лаконічно висловлювати міркування,
    вміння працювати в групах;
    виховувати толерантність.

Обладнання: каркасні моделі просторових фігур, моделі прямих, картки «Відстані у просторі», прості олівці, креслярські інструменти, рисунки до задач, картки з варіантами відповідей до технології «Мозкова атака».

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

 
ХІД УРОКУ:

I.    Ознайомлення з темою, метою уроку і девізом
Які завдання ставить перед вами девіз уроку?

II.    Вивчення нового матеріалу

1. Прийом «Мозкова атака»
1.1.    Запитання до класу:
    Що ви знаєте про відстані на площині?
    Які асоціації у вас викликає тема «Відстані у просторі»?
(Учні відповідають. На дошці записуються відповіді учнів.)
1.2.    Пропозиції учнів щодо визначення теми уроку. Що, на їх думку, стосується до теми «Відстані на площині», а що теми «Відстані у просторі».

2.    Читання з помітками

    А тепер дізнаємось, що насправді стосується теми «Відстані у просторі». Кожен з вас повинен опрацювати текст «Відстані у просторі» у підручнику. На полях олівцем поставте позначку (+), якщо це ви добре знаєте; позначку (-), якщо знали, але забули, по¬значкою (?) позначаєте новий для себе матеріал. Час обмежений (5 хв).
    Запитання до класу по закінченні роботи:
    Що з матеріалу, з яким ознайомились, вам було відомо?
    Що було відомо, але забулось?
    Що дізналися нового?
    Чи все зрозуміло з прочитаного?
    Які висновки зробили для себе?

3.    Робота  в  групах

Клас довільно об'єднуємо в групи. Кожна група от¬римує каркасну модель призми та моделі прямих. Завдання: на цій моделі знайти всі відстані, які щойно вивчили, користуючись карткою «Відстані у просторі». Учні відповідають чітко, допомагають один одному. Вчитель підходить до кожної групи і ставить завдання знайти ту чи іншу відстань.

4.    Прийом «Закінчити речення» (усно)

    Відстань між двома точками — це...
    Відстань між точки до прямої — це...
    Відстань між паралельними прямими — це...
    Відстань між прямою і паралельною їй площи¬ною — це...
    Відстань між паралельними площинами — це...
    Відстань між мимобіжними прямими — це...
    Скільки існує способів знаходження відстані між мимобіжними прямими? (3)

III. Формування вмінь та навичок

5. Розв'язування задач за готовими рисунками (усно)
 

 
Розв'язання. (На дошці заздалегідь виконано три рисунки куба. Під час усного розв'язування задачі учні кольоровою крейдою наводять відрізок, що до-рівнює шуканій відстані.)
 

6. Розв'язування задач (письмово)

1.    Із точки А до площини а проведено дві похилі. Знайдіть відстань від точки А до площини а, якщо похилі мають рівні довжини, що дорівнюють 3√2   см, кут між ними дорівнює 60°, а кут між їхніми проекціями — прямий.
    Відрізок КА — перпендикуляр до площини пра¬вильного трикутника АВС. Знайдіть відстань між прямими ВС і КА, якщо периметр трикутника дорівнює 24 см.
    Точка, що віддалена від площини квадрата на 8 см, рівновіддалена від його сторін. Площа квадрата дорівнює 144 см2.  Знайдіть відстань від точки до сторін квадрата.

IV.    Підсумок уроку. Рефлексія

    Які з відстаней ви навчилися добре знаходити? Чому?
    Що далось найважче? Чому? Над чим слід попрацювати?
    Що сподобалось на уроці? А що ні?

V.  Оцінювання учнів


VII.  Домашнє завдання

Опрацювати текст «Відстані у просторі» і добре ви¬вчити ті місця, де на уроці ставили значок «?»

Література
    ПогорєловО. В. Геометрія. 10—11 класи. К.: Освіта, 2001.
    Земляков А. Н. Геометрия в 9 классе. — М.: Просвеще-ние, 1985.
    Роєва Т. Т.уХроленко М. Ф. Геометрія в таблицях за новою програмою, 10—11 класи. — X.: Академія, 2004.
    Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок: Інтер¬активні технології навчання. — К.: А.С.К., 2003.
    Зоря А. С, Кіро С. М. Про математику і математиків. — К.: Радянська школа, 1981.



На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 700
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2018Використовуються технології uCoz