Неділя, 20.05.2018, 15:43
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [60]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:


Методичні рекомендації для викладачів спеціальних дисциплін на тему:


„Монтаж систем водопостачання та опалення”






     Розроблений матеріал призначений для навчання учнів технологічним процесам виконання з’єднання мідних труб під час монтажу систем водопостачання та опалення.           
     Розглянуті теми характеристика мідних труб, матеріали для з’єднання мідних труб, нерозбірні з’єднання мідних труб, розбірні з’єднання мідних труб, монтаж систем водопостачання з мідних, монтаж систем опалення з мідних труб. Висвітленні екологічні аспекти застосування сучасних матеріалів, наведені новітні технології монтажу систем водопостачання та опалення з мідних труб. Представленні сучасні методи підвищення якості та довговічності матеріалів з міді.
      Інформаційний матеріал може бути використаний в підготовці викладачів спецтехнології та майстрів виробничого навчання  до уроків. 


Матеріали підготував: Дремлюга С.О.- викладач спец.дисципліни ВХПТУ № 5 м. Вінниці.

Схвалено методичною  комісією  мулярів, монтажників санітарно-технічних систем і устаткування, електрогазозварників, виробників художніх виробів з металу      ( протокол № 6  від 21 січня 2009 року).

ЗМІСТ


Пояснювальна записка

      Розроблений матеріал призначений для навчання учнів технологічним процесам виконання з’єднання мідних труб під час монтажу систем водопостачання та опалення. Викладання матеріалу проводиться від загального до детального. Для початку учням пропонується схематичні опорні конспекти по необхідних матеріалах та основних технологічних процесах з’єднання мідних труб. Потім протягом кількох уроків проводиться детальніший  розгляд робіт по виконанню монтажу мідних труб в системах водопостачання та опалення.
       В роботі учні використовують велику кількість різних джерел ілюстративного матеріалу для розкриття поставленої мети. Для більш продуктивної роботи, учні об’єднуються малими групами і розглядають етапи технологічного процесу, а потім обмінюються досвідом. Зі сторони викладача проводиться контроль за вивченням нового матеріалу.
       Інформаційний матеріал може бути використаний в підготовці викладачів спецтехнології та майстрів в/н до уроків. 

Інтегрований урок на тему: «Плазма. Плазмове різання».

Структура уроку:
І. Повідомлення теми і мети уроку (викладач спецдисциплін) (1 хв.)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів (викладач фізики) (1хв.)
 Скажіть будь ласка з якою метою ви прийшли навчатися в училище? 
А яка думка найчастіше приходить у ваші голови, коли ви йдете на уроки фізики, хімії, чи математики?
Перед початком уроку ви дали відповідь на запитання:
«Чи потрібна зварнику фізика?»
Сьогодні на уроці ми спробуємо пов’язати фізику і вашу професію, побачити, як можна застосувати ці знання на практиці.
Ви самі об’єднались у групи, в залежності від геометричних фігур.
Які вам більше імпонують. На столах у вас є необхідні матеріали для сьогоднішнього уроку. Оберіть експерта з оцінювання, який в листі оцінювання (що знаходиться у вас в комплекті матеріалів) буде відмічати вклад кожного в загальну справу .
ІІІ. Актуалізація та корекція опорних знань ; (викладач фізики); (3 хв)

1. Які види розрядів ви знаєте?
2. Яку силу називають силою Лоренца та чому вона дорівнює?
3. Який розряд називається дуговим?
4. Які стани речовини ви знаєте?
ІІІ. Актуалізація та корекція опорних знань ; (викладач спецдисциплін ); (3 хв)
1.
2.
3.
Відеоролик (2 хв)
ІV. Вивчення нового матеріалу (викладач фізики)(5хв.)
Плазма (презентація).

V. Виконання завдання та презентація результатів. (14хв.)
Для практичного використання плазми потрібно
1)створити плазму та протягом тривалого часу отримувати стабільну кількість іонізованого газу,
2) враховуючи високу температуру плазми, яка в рази вища за температуру плавлення всіх відомих вам матеріалів потрібно її утримувати стабільною та безпечною,
3)регулювати потік та температуру плазми для паяння, зварювання та різання металів.
Тому сьогодні кожна група має запропонувати вирішення однієї з цих проблем для використання плазми.
У кожної бригади на столах є технічне завдання та додаткові матеріали.
Через 7 хв. бригада демонструє свій розв’язок завдання.

Завдання для бригади №1
Запропонуйте способи створення плазми протягом певного часу.
Завдання для бригади №2
Як утримувати плазму стабільною та безпечною, враховуючи її температуру.
Завдання для бригади №3
Запропонуйте способи регулювання температури плазмового стовпа та потоку плазми для різання металу.
VІ. Узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів; (викладач спецдисциплін ); (8 хв)
VІІ. Практична демонстрація роботи плазмового різання.(5 хв.)
VІІІ. Підведення підсумків (проблемне питання) (3хв.)




На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 699
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2018Використовуються технології uCoz