Вівторок, 20.11.2018, 20:37
Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Посилання







Реклама
Категорії розділу
Заміни [0]
Новини [61]
PRESIDENT.GOV.UA
Новини міської ради:


Урок-подорож «Хімічні перегони»

 

Мета: активізувати в учнів хімічні знання, набуті у школі; розвивати логічне мислення та ерудицію; показати необхідність знання хімії як значущої складової в житті людини.


Хід заходу:

 

Урок проводиться у вигляді змагання між двома групами. Кожна з груп поділяється на дві команди. Одна половина групи залишається у своєму кабінеті з одним викладачем, інша частина – подорожує до другого кабінету. Так само у другому кабінеті залишається одна половина, а інша переходить у перший кабінет. Тобто, у кожному з кабінетів утворюються змагання між двома групами.

Змагання:

1. Бліц-турнір

2. Хімік – ерудит

3. Конкурс капітанів

4. Хімік – лаборант

5.Висновки учнів

 6.Підведення підсумків

 

 1 КОНКУРС

Бліц-турнір

 

Учитель проводить опитування кожної команди по черзі. У разі, якщо опитувана команда не дає правильну відповідь на запитання, команда-суперник має право дати відповідь на це запитання. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Для справедливого оцінювання відповідей команд від кожної команди обирається суддя, який контролює відповіді та дисципліну у ході змагань

Запитання:

1.Скільки води міститься в організмі людини?(80%)

2.Як називаються позитивно заряджені частинки атома?(катіон)

3. Як називаються негативно заряджені частинки атома?(аніон)

4. Яка поширена хімічна сполука перебуває у природі в трьох агрегатних станах?(вода)

5.Вміст якого елементу в повітрі складає 21%? (оксигену)

6. Як називається основний компонент  повітря, масова частка якого дорівнює 78%?(азот)

7. Алотропна модифікація оксигену, яка захищає нас від УФ-випромінювання?(озон)

8.Алотропна модифікація фосфору,що світиться в темряві?(білий фосфор)

9.Як правильно змішувати кислоту з водою?Поясніть.( кислоту лиють у воду)

10. Що таке реакція нейтралізації?(кислота + луг)

11.Реакція горіння – це взаємодія речовин з….?(киснем)

12. В яких одиницях вимірюється кількість речовини?(моль)

13.З чого складається головка звичайного сірника і намазка сірникової головки?( сірка)

14. Що таке молекула?

15. Що таке атом?

16. Що таке каталізатор?(речовини, що змінюють швидкість проходження реакцій)

17.Чим хімічні явища відрізняються від фізичних?(відбувається перетворення одних речовин в інші)

18. Назвіть 4 основні класи неорганічних сполук(оксиди,кислоти, основи, солі).

19. Чи розчиняється золото в сульфатній кислоті? Чому? (золото не взаємодіє з кислотою, у ряді напруг металів після Н).

20. Які типи валентності ви знаєте?(постійна,змінна)

 

 

2 КОНКУРС

Хімік-ерудит

 

За таблицею Менделеєва  відшукати елемент.

Вказується номер групи - номер періоду - початкова буква назви елементу.

Кожна правильна відповідь – 1 бал.

1.     7-4 - Бром

2.     1-5 - Аргентум

3.     4-2 - Карбон

4.     3-4 - Галій

5.     7-3 - Хлор

6.     6-6 - Вольфрам

7.     4-4 - Тітан

8.     1-5 - Рубідій

9.     6-6 - Полоній

10.   7-5 - Технецій

11.  7-6 - Астат

12.  3-6 - Талій

13.  2-3 - Магній

14.   4-5 - Цирконій

15.  1-7 - Францій

16.  7-5 - Йод

17.  8-6 -  Осмій

18.  5-4 - Арсен

19.  8-4 - Ферум

20.  6-2 - Оксиген


3 КОНКУРС

Конкурс капітанів

 

Від кожної команди викликається один учасник – капітан.Капітанам видають завдання, на які вони мають дати письмову відповідь.

Кожна правильна відповідь – 1 бал.

 

Завдання № 1

За назвами  солей напишіть їх формули.

Магній хлорид

Кальцій сульфат

Кальцій нітрат

Кальцій карбонат

 

Завдання № 2

За формулами солей напишіть їх назви

К2SO4

Pb(NO3)2

FeCl3

CaCO3

 

Завдання № 3

За назвами  солей напишіть їх формули.

Барій нітрат

Натрій сульфід

 Натрій ортофосфат

Калій силікат

 

Завдання № 4

За формулами солей напишіть їх назви

CuSO4

ZnCl2

BaSiO3

Cr(NO3)2

 

4 КОНКУРС

Хімік-лаборант

 

Учитель демонструє реакції до першого та другого експериментального завдання. Команди на швидкість повинні дати відповідь на запитання. Правильна повна відповідь – 3 бали.

1.     У трьох пробірках знаходиться  одна і та сама  речовина. Додаємо до 1-лакмус-(синій);до 2-метилоранж-(жовтий); до 3- фенолфталеїн-(малиновий).До якого класу неорганічних сполук належить ця речовина?

2.     У двох пробірках знаходиться одна і та ж речовина. Додаємо до першої пробірки лакмус(рожевий), до другої – метилоранж (червоний)

3.     Учитель проводить демонстраційний дослід: беремо картоплину, розрізаємо її навпіл, піпеткою, попередньо наповнивши її розчином йоду, наносимо декілька краплин речовини на поверхню картоплини. Спостерігаємо утворення синього кольору. Про що це свідчить? Відповідь обґрунтуйте.

 

Далі учням надається слово щодо враження  від проведеного уроку-подорожі, після чого підводяться підсумки.








На правах реклами

Ваш пошук роботи
починається тут.

Допоможи адміністратору
Система Orphus
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Ми в Facebook
Реклама
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 718
Наші фотографії
Статистика
Архів записів
Copyright McWest © 2018Використовуються технології uCoz